Діагностичний підхід до організації та оцінки самостійної творчої діяльності молодших школярів

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2009
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розглянуто проблему педагогічної діагностики самостійної пізнавальної діяльності молодших школярів, спрямовану на формування в учнів творчої самостійності в навчальному процесі.
In the article the problem of the pedagogical diagnostics of the independent cognitive creative activity of the junior schoolchildren, aimed the gormiq ej the creative independent of the schoolchildren in the teaching, process is observed.
Опис
Ключові слова
педагогічна діагностика, пізнавальна діяльність, творча самостійність, навчальний процес, pedagogical diagnostics, cognitive activity, creative independent, educational process
Бібліографічний опис
Харькова, Є. Д. Діагностичний підхід до організації та оцінки самостійної творчої діяльності молодших школярів [Текст] / Є. Д. Харькова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І, Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – № 1. – С. 125–131.