Міжкафедральні проекти в умовах інтеграції змісту освіти: досвід Сумського ДПУ імені А. С. Макаренка

Анотація
У статті висвітлено специфіку організації та окремі результати міждисциплінарних проектів кафедр інформатики та української мови і літератури Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка, спрямовані на . Серед напрямів міжкафедральних проектів визначено фахово-методичний, дослідницький та культурно-освітній. Доведено, що міжкафедральні проекти доцільно організовувати з урахуванням специфіки спеціальностей, що готує заклад вищої освіти, та виконувати на засадах педагогіки партнерства. З’ясовано, що важливим для реалізації та поширення результатів напрацювань за міжкафедральними проектами є віртуальний майданчик, що здійснює освітню, освітньо-консультативну, інформаційно-дидактичну, дослідницька підтримку професійної діяльності вчителя Нової української школи, формування їх ключових компетентностей.
The article describes the specifics of the organization and individual results of interdisciplinary projects held in the Departments of Computer Science and Ukrainian Language of the A. S. Makarenko Sumy State Pedagogical University. Among the areas of interdepartmental projects are defined professional, methodological, research and cultural-educational. It is proved that it is important to organize interdepartmental projects on the basis of partnership pedagogy taking into account the specifics of the specialties. It is revealed that the virtual platform is important for providing educational, educational-consultative, informational-didactic, and research support for professional activity of the New Ukrainian School teacher. It helps to form the key competencies of teachers for realization and dissemination of the results of work on interdepartmental projects.
Опис
Ключові слова
міжкафедральний проект, interdepartmental project, інтеграція, зміст освіти, ключові компетентності, заклад вищої освіти, кафедра інформатики, кафедра української мови і літератури, integration, content of education, key competences, higher education institution, department of informatics, department of Ukrainian language and literature
Бібліографічний опис
Semenoh, O. Interdepartmental Projects in the Conditions of Education Content Integration: Experience of the A. S. Makarenko Sumy State Pedagogical University [Text] / O. Semenoh, O. Semenikhina // Information and Innovation Technologies in the Life of Society : Monograph 28 / edited by A. Ostenda and N. Svitlychna. – Wydawnictwo Wyższej Szkoły Technicznej w Katowicach, 2019. – P. 221–231.
Зібрання