Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8237
Title: Про залучення компетентнісного підходу до розвитку інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів природничо-математичних спеціальностей
Other Titles: On Involving the Competence Approach to the Development of Information-Digital Competence of Future Teachers of Natural and Mathematical Specialties
Authors: Стома, Валентина Миколаївна
Stoma, Valentyna Mykolaivna
Keywords: компетентнісний підхід
інформаційно-цифрова компетентність
майбутні учителі природничо-математичних спеціальностей
розвиток інформаційно-цифрової компетентністі
competency approach
digital competence
future teachers of natural and mathematical specialties
development of digital-digital competence
Issue Date: Sep-2019
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Стома, В. М. Про залучення компетентнісного підходу до розвитку інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів природничо-математичних спеціальностей [Текст] / В. М. Стома // Україна майбутнього: сучасні тенденції інноваційного розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 13–18 вересня 2019 року, м. Бердянськ. – Бердянськ, 2019. – С. 39–40.
Abstract: Компетентнісни підхід не є новим у вітчизняній освіті. Українські перспективи компетентнісного підходу в сучасній освіті досліджували вчені І. Бех, Н. Бібік, Л. Ващенко, І.Єрмаков, О. Локшина, О. Овчарук, Л. Паращенко, О. Пометун, О. Савченко, С. Трубачева, А.Хуторський та інші. Ними було обґрунтовано, що компетентнісний підхід дозволяє ефективно здійснювати перехід від знаннєвої парадигми освіти до діяльнісної, орієнтованої на актуальні і затребувані життям результати навчання.
The competency approach is not new to domestic education. Ukrainian perspectives of the competence approach in modern education were explored by scientists I. Beh, N. Bibik, L. Vashchenko, I. Yermakov, O. Lokshina, O. Ovcharuk, L. Paraschenko, O. Pometun, O. Savchenko, S. Trubacheva, A. .Hutorsky and others. They argued that a competent approach allows for an effective transition from a knowledge-based paradigm of education to an action-oriented, relevant to actual and demanding learning outcomes.
URI: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8237
Appears in Collections:Наукові видання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
_УМ-2019 (1) (pdf.io).pdf639,91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.