Основні напрямки розвитку шкільних підручників історії в другій половині 1960-х – на початку 1970-х років

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2019
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті йдеться про основні напрямки розвитку шкільних підручників історії в другій половині 1960-х – на початку 1970-х років, розглядаються переваги і недоліки навчальних книг з історії та розкриваються основні тенденції, що сприяли підвищенню якості нового типу навчальних посібників у зазначений період.
The article describes the main directions of development of school history textbooks in the second half of the 1960s - early 1970s, discusses the advantages and disadvantages of educational history books and reveals the main trends that contributed to improving the quality of a new type of textbooks in a designated period.
Опис
Ключові слова
шкільний підручник з історії, шкільні програми, навчальна книга, school textbook from history, school curricula, educational book
Бібліографічний опис
Снагощенко, В. В. Державна політика щодо удосконалення шкільних підручників історії в другій половині 1960-х – на початку 1970-х років [Текст] / В. В. Снагощенко, М. Є. Марченко // Теорія та методика суспільних дисциплін : науково-педагогічний журнал / Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [за ред. О. В. Михайличенка]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2019. – Вип. 7. – С. 29–33.