Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/881
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗелінська-Любченко, Катерина Олександрівна-
dc.contributor.authorZelinska-Liubchenko, Kateryna Oleksandrivna-
dc.date.accessioned2017-01-18T07:21:55Z-
dc.date.available2017-01-18T07:21:55Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЗелінська-Любченко, К. О. Роль елементів театральної діяльності у подоланні комунікативної дезадаптації молодших школярів із розумовою відсталістю [Текст] / К. О. Зелінська-Любченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : збірник наукових праць. – Київ : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. 30. – С. 224–230.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/881-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано відомості загальної та спеціальної психолого-педагогічної й методичної вітчизняної та зарубіжної наукової літератури з проблем сформованості й розвитку мовлення та комунікативних умінь у дітей із розумовою відсталістю. Доведено, що розвиток комунікативних умінь дітей молодшого шкільного віку зазначеної категорії є одним із важливих передумов їх соціалізації. Особливості мовленнєвого розвитку розумово відсталих дітей перешкоджають здійсненню повноцінного спілкування, і як наслідок, приводять до зниження потреби у комунікації та несформованості її форм, незацікавленості у контакті, невміння орієнтуватися в ситуації спілкування тощо. У статті представлено огляд основних переваг театральної діяльності у плані розвитку комунікації дітей цієї категорії, та висвітлено напрями театралізації, які можна застосувати під час корекційно-розвивального процесу з розумово відсталими молодшими школярами.uk_UA
dc.description.abstractThe general information and special psycho-pedagogical and methodological in the national and foreign scientific literature on the problems of formation and development of speech and communication skills of children with mental retardation are analyzed in the article. It is proved that the development of communicative skills of primary school children of this category is one of the important prerequisites of their socialization. Features of speech development in mentally retarded children impede the realization of full communication, and as a consequence, lead to the reduction in the necessity for communication and non-formation of its forms, disinterest in contact, the inability to understand the situation of communication and etc. The overview of the main advantages of theatrical activity in terms of development of this category children communication, and the directions for staging, which can be applied during the remedial developmental process, with mentally retarded younger pupils are introduced in the article.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНПУ імені М. П. Драгомановаuk_UA
dc.subjectдіти із розумовою відсталістюuk_UA
dc.subjectchildren with intellectual development problemsuk_UA
dc.subjectкомунікативні умінняuk_UA
dc.subjectcommunicative activityuk_UA
dc.subjectдезадаптаціяuk_UA
dc.subjectdesadaptationsuk_UA
dc.subjectтеатральна діяльністьuk_UA
dc.subjecttheatrical activityuk_UA
dc.titleРоль елементів театральної діяльності у подоланні комунікативної дезадаптації молодших школярів із розумовою відсталістюuk_UA
dc.title.alternativeThe Role of Theatrical Elements in Overcoming Communicative Maladjustment Primary School Children With Mental Retardationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.udc.udc376.1-056.34:792uk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
часопис 2015.pdf1,48 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.