Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/894
Назва: Професійна спрямованість навчання вищої математики майбутніх інженерів-електромеханіків
Інші назви: Professional Orientation of Future Engineers-Electricians’ Higher Mathematics Training
Автори: Кислова, Марія Алімівна
Kyslova, Mariia Alimivna
Ключові слова: професійно спрямоване навчання вищої математики
professionally directed higher mathematics training
майбутні інженери-електромеханіки
future engineer-electrician
інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ)
information and communication technologies (ICT)
робоча навчальна програма
curriculum
виробничі функції
production functions
типові задачі діяльності
typical tasks
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Кислова, М. А. Професійна спрямованість навчання вищої математики майбутніх інженерів-електромеханіків [Текст] / М. А. Кислова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, О. Є. Антонова, Дж. Бішоп та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2016. – № 2 (56). – С. 278–285.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемі професійної спрямованості навчання вищої математики майбутніх інженерів-електромеханіків. У статті наведено типові професійно спрямовані електромеханічні задачі із зазначенням розділів вищої математики, вивчення яких сприятиме розв’язуванню таких задач. Наведено загальну структуру розв’язання професійно спрямованих задач з вищої математики для майбутніх інженерів-електромеханіків. Зазначається, що розширення змісту навчання вищої математики майбутнім інженерам-електромеханікам професійно спрямованими задачами відбувається за рахунок використання ІКТ, що надають можливість автоматизувати громіздкі одноманітні обчислення, вивільняючи тим самим навчальний час. Навчальні досягнення студентів перевіряються за допомогою виконання завдань з вищої математики. Завдання можуть бути спрямовані на різні цілі – від перевірки теоретичних знань і практичних навичок до перевірки сформованих компетентностей. У статті представлено систему завдань відповідно до класифікації навчальних цілей, запропонованої Б. Блумом. Відповідно до ОПП, ОКХ, типової програми навчальної дисципліни «Вища математика», сучасних засобів ІКТ та з урахуванням встановлених зв’язків між вищою математикою й дисциплінами професійної і практичної підготовки, виробничими функціями, типовими задачами діяльності, зміст навчання вищої математики представлений у робочій програмі навчальної дисципліни «Вища математика».
The article deals with the problem of professional orientation of future engineers-electricians’ higher mathematics training. The article describes typical tasks of professionally designed electromechanical indicating sections of higher mathematics, the study of which will contribute to solving these problems. An overall structure of professionally designed solutions of problems on higher mathematics for future engineers and electrical engineers is characterized. It is noted that the expansion of higher mathematics learning content for future engineers and electrical engineers with professionally directed tasks takes place through the use of ICT that enable to automate repetitive cumbersome calculations, thereby releasing the learning time. Educational achievements of students are tested by means of the tasks of higher mathematics. Tasks can be directed at different purposes – from testing theoretical knowledge and practical skills to existing competences. In the article the system tasks in accordance with the classification of learning objectives proposed by B. Bloom are highlighted. According to AFP, EQC, model program of the discipline «Higher Mathematics» of modern ICT and considering the established links between higher math disciplines and professional and practical training, production functions, typical tasks, training content of higher mathematics is presented in the work program of the discipline «Higher Mathematics». It is concluded that academic discipline “Higher Mathematics” is the basis for the study of many science and engineering disciplines. Formed competencies are used at studying such disciplines, as physics, control theory, electrical engineering, and the like. The research does not exhaust all the aspects of the research problem. The continuation of research on this subject is useful in the following directions: development of theoretical and methodological bases of professional orientation of teaching mathematics the students of technical universities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/894
Розташовується у зібраннях:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Profesiina spriamovanist navchannia.pdf533,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.