Use of Distance Courses in the Study of Economic and Mathematical Cycle Disciplines in the Process of Preparing Economists in Higher Education Institutions

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2020
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
The article discusses the main aspects of the use of modern information technology in the study of subjects of the economic and mathematical cycle for students of higher education institutions. Based on the analysis of our own activities and scientific and pedagogical literature on the issue of research, the basic concepts and features of distance learning have been identified, the main, most promising directions for its further development and modernization have been identified, some examples of the use of distance learning system on the example of subjects of the economic and mathematical cycle are given.
У статті розглянуто основні аспекти використання сучасних інформаційних технологій під час вивчення предметів економіко-математичного циклу для студентів закладів вищої освіти. На основі аналізу власної діяльності і науково-педагогічної літератури з питання дослідження визначені основні поняття й особливості дистанційного навчання, виділені основні, найбільш перспективні напрями його подальшого розвитку та модернізації, наведені окремі приклади використання системи дистанційного навчання на прикладі предметів економіко-математичного циклу. Доведено, що повний перехід на дистанційне навчання, якщо говорити про якісну університетську освіту, практично неможливий. Але використання такої форми для проходження різних курсів, отримання додаткових більш сучасних професій на основі існуючих, є досить поширеним. Досвід упровадження змішаного навчання показав, що успішне створення та використання електронних навчальних курсів у навчальних дисциплінах економіко-математичного циклу слід починати з аналізу цілей навчання, дидактичних можливостей нових технологій передачі навчальної інформації. Більше того, під час планування та розробки електронних навчальних курсів необхідно враховувати основні компоненти діяльності вчителя, а саме – презентація навчального матеріалу, практику та зворотній зв’язок. Аналіз результатів опитування та порівняння показників ефективності учнів, які використовують та не використовують форму дистанційного навчання, показують, що впровадження курсів електронної математики в навчальний процес як частина денної форми навчання покращує якість навчального процесу.
Опис
Ключові слова
distance learning, economic and mathematical disciplines, training course, дистанційне навчання, економіко-математичні дисципліни, навчальний курс
Бібліографічний опис
Zhelezniakova, E. Use of Distance Courses in the Study of Economic and Mathematical Cycle Disciplines in the Process of Preparing Economists in Higher Education Institutions [Text] / E. Zhelezniakova, T. Silichova // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, О. А. Біда, Ю. А. Бондаренко та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2020. – № 2 (96). – С. 34–43. – DOI: 10.24139/2312-5993/2020.02/034-043.