Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/920
Назва: Програми динамічної математики як засоби комп'ютерної візуалізації математичних знань: аналіз термінологічного поля
Інші назви: Dynamic Mathematics Software: Analysis of Terminology Field
Автори: Семеніхіна, Олена Володимирівна
Semenikhina, Olena Volodymyrivna
Друшляк, Марина Григорівна
Drushliak, Maryna Hryhorivna
Ключові слова: програма динамічної математики
програма динамічної геометрії
інтерактивна геометрична система
програмний засіб математичного спрямування
візуалізація
dynamic mathematics software
dynamic geometry software
interactive geometry system
mathematics software
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Семеніхіна, О. В. Програми динамічної математики як засоби комп'ютерної візуалізації математичних знань: аналіз термінологічного поля [Текст] / О. В. Семеніхіна, М. Г. Друшляк // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, О. Є. Антонова, Дж. Бішоп та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2016. – № 2 (56). – С. 383–389.
Короткий огляд (реферат): На основі аналізу термінологічного поля в дослідженнях програм динамічної математики сформульовано авторське означення поняття «програма динамічної математики» (ПДМ) як засобу комп’ютерної візуалізації математичних знань, яке, на думку авторів, найкоректніше відображає сутність предмету дослідження. Наводяться аргументи, які виокремлюють ПДМ серед інших програмних засобів математичного спрямування та посилюють важливість опанування саме цими програмними продуктами. Акцентовано, що використання ПДМ зміщує акценти в навчанні математики, дозволяючи відійти від простого знаходження числового результату і наближуючи навчання до емпіричного пошуку закономірностей, порівняльного аналізу можливих відповідей, інтерпретації результату і критичного погляду на його застосування.
The article concerns the issues of interpretation of terms related to information support for the teaching of mathematics, in particular, the concept of “dynamic mathematics software”, “dynamic geometry software”, “interactive geometry environment” and the relationship between them are analyzed. The authors used such theoretical methods of research, as analysis, comparison and generalization of scientific positions in the psychological and educational literature of native and foreign authors, including electronic editions and Internet resources. Based on the conducted analysis the authors formulate a definition of the term “dynamic mathematics software” as a means of computer visualization of mathematical knowledge, which, according to the authors, most correctly reflects the essence of the research subject. Dynamic mathematics software (DMS) is software that provides for dynamic manipulation of various mathematical including geometrical objects and the possibility to get information about their properties. Such mathematics software should be separated from systems of computer mathematics and computer algebra systems, because other functions are implemented in the last and the mechanism of visual transformations is not provided by them. The defining characteristics of this software are the interactivity and dynamic manipulation of mathematical objects with their good visualization. In this interpretation of this term groups of DGS, DGS, IGS are automatically included in the group of DMS. The arguments in favor of the use of DMS among other mathematics software are given and the importance of mastering software is justified. It is noted that the use of DMS shifts the emphasis in the teaching of mathematics, allowing to move away from the finding of simple numeric result and bringing learning to experiential search for relations, comparative analysis of the possible answers, interpretation of results and critical view on its application. Taking into account the fact that high-quality mathematics education is influenced by good teachers the authors believe that training of the modern teacher of mathematics must provide for the formation of readiness to use DMS as a means of computer visualization of mathematical knowledge in professional activity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/920
Розташовується у зібраннях:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Prohramy dynamichnoi matematyky.pdf523,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.