Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/9326
Назва: Деякі аспекти реалізації змішаного навчання на уроках фізики
Інші назви: Some Aspects of Blended Learning in Physics Lessons
Автори: Завражна, Олена Михайлівна
Zavrazhna, Olena Mykhailivna
Салтикова, Алла Іванівна
Saltykova, Alla Ivanivna
Балабан, Ярослав Романович
Balaban, Yaroslav Romanovych
Ключові слова: змішане навчання
фізика
реалізація
навчальний процес
blended learning
physics
realization
educational process
Дата публікації: 2020
Видавництво: ФОП Цьома С. П.
Бібліографічний опис: Завражна, О. М. Деякі аспекти реалізації змішаного навчання на уроках фізики [Текст] / О. М. Завражна, А. І. Салтикова, Я. Р. Балабан // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2020» : матеріали ІІІ Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, квітень-травень 2020 р., м. Суми / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2020. – С. 71–72.
Короткий огляд (реферат): В роботі розглянуто деякі особливості реалізації технології змішаного навчання на уроках фізики. Показано, що перехід на змішане навчання вимагає зміни підходу до організації навчального процесу в школі. Виділено основні етапи реалізації цієї технології навчання та доведено, що вона сприяє підвищенню ефективності роботи учнів, їх особистісному розвитку та дозволяє швидко усунути прогалини у знаннях.
The paper deals with some peculiarities of implementation of blended learning technology in physics lessons. It is shown that the transition to blended learning requires a change in approach to the organization of the educational process at school. The basic stages of the implementation of this technology of learning are highlighted and it is proved that it helps to increase the efficiency of students' work, their personal development and allows to quickly eliminate the gaps in knowledge.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/9326
Розташовується у зібраннях:Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zavrazhna_Saltykova_Balaban.pdf898,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.