Педагогічна практика майбутніх вчителів математики як один із шляхів реалізації принципів мультикультурної освіти

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2020
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ФОП Цьома С. П.
Анотація
Розглянуто можливості реалізації принципів мультикультурної освіти студентів, що здобувають освітній рівень бакалавра за спеціальністю 014 Середня освіта (Математика), у процесі організації педагогічної практики.
The possibilities of implementing the principles of multicultural education of students receiving an educational level of a bachelor in the specialty 014 secondary education (mathematics) in the process of organizing teaching practice are considered.
Опис
Ключові слова
майбутні вчителі математики, навчання іноземних студентів, мультикультурна освіта, future teachers of mathematics, teaching foreign students, multicultural education
Бібліографічний опис
Чашечникова, О. С. Педагогічна практика майбутніх вчителів математики як один із шляхів реалізації принципів мультикультурної освіти [Текст] / О. С. Чашечникова // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2020» : матеріали ІІІ Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, квітень-травень 2020 р., м. Суми / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2020. – С. 108–110.