До проблеми оновлення змісту курсу географії в навчанні дітей з розумовою відсталістю

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2015-12-08
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розглянуто структуру та змістовий компонент у навчанні географії дітей з вадами розумового розвитку, визначено загальну мету географічної освіти, розкрито основні завдання щодо вивчення окремих курсів географії в спеціальній школі
The article covers such points as the structure and contents component in geography teaching children with mental retardation, the overall target geographic education, the basic tasks for individual study geography course in a special school.
Опис
Ключові слова
спеціальна школа, special school, учні з вадами розумового розвитку, children with mental retardation, географія, geography, навчальна програма, educational programs, зміст, content
Бібліографічний опис
Одинченко, Л. К. До проблеми оновлення змісту курсу географії в навчанні дітей з розумовою відсталістю [Текст] / Л. К. Одинченко, Т. Ю. Скиба // Научные труды SWorld. Материалы Международной научно-практической конференции «Перспективные инновации в науке, образовании, производстве и транспорте ‘2015». – Иваново: Научный мир, 2015. – Вып. 4 (41). – Том 7. – С. 47–51.