Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/942
Назва: До проблеми оновлення змісту курсу географії в навчанні дітей з розумовою відсталістю
Інші назви: To a Problem of Content Updates of Course Geography for Children With Mental Retardation
Автори: Одинченко, Лариса Костянтинівна
Odynchenko, Larysa Kostiantynivna
Скиба, Тетяна Юріївна
Skyba, Tetiana Yuriivna
Ключові слова: спеціальна школа
special school
учні з вадами розумового розвитку
children with mental retardation
географія
geography
навчальна програма
educational programs
зміст
content
Дата публікації: 8-гру-2015
Бібліографічний опис: Одинченко, Л. К. До проблеми оновлення змісту курсу географії в навчанні дітей з розумовою відсталістю [Текст] / Л. К. Одинченко, Т. Ю. Скиба // Научные труды SWorld. Материалы Международной научно-практической конференции «Перспективные инновации в науке, образовании, производстве и транспорте ‘2015». – Иваново: Научный мир, 2015. – Вып. 4 (41). – Том 7. – С. 47–51.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто структуру та змістовий компонент у навчанні географії дітей з вадами розумового розвитку, визначено загальну мету географічної освіти, розкрито основні завдання щодо вивчення окремих курсів географії в спеціальній школі
The article covers such points as the structure and contents component in geography teaching children with mental retardation, the overall target geographic education, the basic tasks for individual study geography course in a special school.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/942
ISSN: 2224-0187
Розташовується у зібраннях:Наукові видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SWorld.pdf710,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.