Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/9494
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСеменог, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorSemenoh, Olena Mykolaivna-
dc.contributor.authorШамунова, Катерина-
dc.contributor.authorShamunova, Kateryna-
dc.date.accessioned2020-12-04T12:21:52Z-
dc.date.available2020-12-04T12:21:52Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСеменог, О. М. Підготовка майбутнього учителя початкової школи до педагогічної практики в умовах COVID-19: проблеми та шляхи вирішення [Текст] / О. Семеног, К. Шамунова // Scientific Journal of Polonia University. – Czestochowa, 2020. – № 38 (1–2). – С. 196–203.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/9494-
dc.description.abstractУ статті окреслено сутність базових понять дослідження. Педагогічну практику охарактеризовано як оригінальну форму навчання у процесі професійно-педагогічної підготовки у вищій школі, яка спрямована на пізнання закономірностей та принципів професійної діяльності, оволодіння способами її організації, а відтак, на підготовку майбутнього вчителя як професійно компетентного фахівця. Професійно-педагогічну підготовку майбутніх учителів початкової школи до педагогічної практики окреслено як цілеспрямований процес, що зорієнтований на формування компетентності майбутнього вчителя початкової школи до виконання професійних педагогічних функцій в умовах Нової української школи. Визначено низку проблем та шляхи проходження педагогічної практики майбутніми учителями початкової школи в умовах дистанційного навчання під час карантину, пов’язаного з поширенням в Україні вірусу COVID-19.Виокремлено основні онлайн-платформи, що використовуються для дистанційного навчання і відзначаються популярністю.uk_UA
dc.description.abstractThe article outlines the essence of the key concepts of the study. Pedagogical internship is described as an original form of education in the process of professional and pedagogical training in tertiary school, aimed at gaining knowledge of the laws and principles of professional activity, mastering the methods of its organization, and thus, training of future teachers as professionally competent specialists. Future primary school teachers' professional and pedagogical training to the pedagogical internship is defined as a purposeful process focused on the development of a future primary school teacher professional competence and skills to perform professional duties within the frameworks of the New Ukrainian School reform. The article identifies the range of challenges as well as the means to carry out a pedagogical internship for the future primary school teachers in the distance learning under the quarantine conditions caused by the COVID-19 pandemics in Ukraine. The most popular distance learning online platforms are distinguished.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентність вчителя початкових класівuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectконцепція Нової української школиuk_UA
dc.subjectдержавний стандарт початкової освітиuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectвчитель початкових класівuk_UA
dc.subjectмайбутній учитель початкових класівuk_UA
dc.subjectпедагогічна практикаuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectкарантинuk_UA
dc.subjectprimary school teacher’s professional competenceuk_UA
dc.subjectprofessional traininguk_UA
dc.subjectNew Ukrainian School conceptuk_UA
dc.subjectstate standard of primary educationuk_UA
dc.subjecteducational processuk_UA
dc.subjectprimary school teacheruk_UA
dc.subjectfuture primary school teacheruk_UA
dc.subjectpedagogical internshipuk_UA
dc.subjectdistance learninguk_UA
dc.subjectquarantineuk_UA
dc.titleПідготовка майбутнього учителя початкової школи до педагогічної практики в умовах COVID-19: проблеми та шляхи вирішенняuk_UA
dc.title.alternativeThe Training of Future Primary School Teachers for Pedagogical Internship During Covid-19: Challenges and Possible Solutionsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.orcid0000-0002-8697-8602-
dc.identifier.orcid0000-0001-7868-392X-
Appears in Collections:Наукові видання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО УЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ В УМОВАХ COVID-19.pdfTHE TRAINING OF FUTURE PRIMARY SCHOOL TEACHERS FOR PEDAGOGICAL INTERNSHIP DURING COVID-19: CHALLENGES AND POSSIBLE SOLUTIONS474,54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.