Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/955
Назва: Проблема формування вмінь інтерпретувати «комп’ютерний» результат у підготовці вчителя фізико-математичного профілю
Інші назви: The Problem of Formation of Abilities to Interpret «Computer» Results in the Process of Physics and Mathematics Teachers Training
Автори: Семеніхіна, Олена Володимирівна
Semenikhina, Olena Volodymyrivna
Шамоня, Володимир Григорович
Shamonya, Volodymyr Grygorovych
Удовиченко, Ольга Миколаївна
Udovychenko, Olga Mykolaivna
Юрченко, Артем Олександрович
Yurchenko, Artem Oleksandrovych
Ключові слова: інтерпретація
формування умінь інтерпретувати
інтерпретація комп’ютерного результату
підготовка вчителя
interpretation
forming of the formation skills
interpretation of the computer result
teacher training
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Семеніхіна, О.В. Проблема формування вмінь інтерпретувати «комп’ютерний» результат у підготовці вчителя фізико-математичного профілю [Текст] / О. В. Семеніхіна, В. Г. Шамоня, О. М. Удовиченко, А. О. Юрченко // Педагогіка вищої та середньої школи : збірник наукових праць / Криворізький державний педагогічний університет. – Кривий Ріг : КДПУ, 2015. – Вип. 46. – С. 85–89.
Короткий огляд (реферат): У статті описано проблему формування умінь адекватно інтерпретувати результат, одержаний засобами ІТ. Зазначено про можливі шляхи її вирішення: формування теоретичних знань поряд з напрацюванням умінь критично оцінювати результат, аналізувати типові помилки, наводити контрприклади, використовувати тестові задачі тощо. Коротко описано досвід їх реалізації у підготовці вчителя фізико-математичного профілю.
The article describes the problem of formation of abilities to interpret adequate the results which are obtained by using IT resources. It is noted that possible ways of solving are: formation of theoretical knowledge and improvement skills to analyze the results critically, to analyze common mistakes, to give counterexamples, to use the test tasks and so on. The experience of realisation of such ways in the process of Physics and Mathematics teachers training was briefly described.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/955
ISSN: 2304-4470
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Comp rezult(sem_sham_udov_yurch) KrRig 2015.pdf508,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.