Проблема формування вмінь інтерпретувати «комп’ютерний» результат у підготовці вчителя фізико-математичного профілю

Анотація
У статті описано проблему формування умінь адекватно інтерпретувати результат, одержаний засобами ІТ. Зазначено про можливі шляхи її вирішення: формування теоретичних знань поряд з напрацюванням умінь критично оцінювати результат, аналізувати типові помилки, наводити контрприклади, використовувати тестові задачі тощо. Коротко описано досвід їх реалізації у підготовці вчителя фізико-математичного профілю.
The article describes the problem of formation of abilities to interpret adequate the results which are obtained by using IT resources. It is noted that possible ways of solving are: formation of theoretical knowledge and improvement skills to analyze the results critically, to analyze common mistakes, to give counterexamples, to use the test tasks and so on. The experience of realisation of such ways in the process of Physics and Mathematics teachers training was briefly described.
Опис
Ключові слова
інтерпретація, формування умінь інтерпретувати, інтерпретація комп’ютерного результату, підготовка вчителя, interpretation, forming of the formation skills, interpretation of the computer result, teacher training
Бібліографічний опис
Семеніхіна, О.В. Проблема формування вмінь інтерпретувати «комп’ютерний» результат у підготовці вчителя фізико-математичного профілю [Текст] / О. В. Семеніхіна, В. Г. Шамоня, О. М. Удовиченко, А. О. Юрченко // Педагогіка вищої та середньої школи : збірник наукових праць / Криворізький державний педагогічний університет. – Кривий Ріг : КДПУ, 2015. – Вип. 46. – С. 85–89.
Зібрання