Уміння візуалізувати навчальний матеріал засобами мультимедіа як фахова компетентність учителя

Анотація
У статті коротко проаналізовано підходи у тлумаченні терміну «візуалізація», на підставі чого у контексті сучасних тенденцій в інформатизації освіти зроблено висновок про необхідність вивчення та використання майбутніми вчителями природничо-математичних дисциплін технологій мультимедіа. Виділено технологію flash, яка забезпечує не лише якісну візуалізацію, а й інтерактивність створюваних додатків. Наведено опис авторського інтерактивного додатку «Інтерактивні схеми Сонячного і Місячного затемнень» як приклад динамічної візуалізації навчального матеріалу.
The article briefly analyzes the approaches to the interpretation of the term "visualization", whereby in the context of modern trends in informatization of education concludes the need to study and analyze natural and mathematical technologies of multimedia by future teachers. We have highlight flash-technology, which provides not only high quality rendering, but also creates interactive applications. The description of the author's interactive application "Interactive scheme of solar and lunar eclipses" has been showed as an example of dynamic imaging study material.
Опис
Ключові слова
візуалізація, інтерактивний додаток, технології flash, анімація, visualization, interactive application, flash-technology, animation
Бібліографічний опис
Семеніхіна, О. Уміння візуалізувати навчальний матеріал засобами мультимедіа як фахова компетентність учителя [Текст] / О. Семеніхіна, А. Юрченко // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 33. – С. 176–179.
Зібрання