Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/960
Назва: Формування інформатичної компетентності вчителя математики і фізики на основі використання спеціалізованого програмного забезпечення
Інші назви: Formation of Information Competence of a Teacher of Mathematics and Physics Through the Use of Specialized Software
Автори: Семеніхіна, Олена Володимирівна
Semenikhina, Olena Volodymyrivna
Юрченко, Артем Олександрович
Yurchenko, Artem Oleksandrovych
Ключові слова: інформатична компетентність
формування інформатичної компетентності
готовність вчителя математики і фізики до використання ПЗ
informatical competence
readiness of mathematics and physics teacher to use software
informatical competence formation
Дата публікації: 2015
Видавництво: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Семеніхіна О. Формування інформатичної компетентності вчителя математики і фізики на основі використання спеціалізованого програмного забезпечення [Текст] / О. Семеніхіна, А. Юрченко // Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти : збірник наукових праць. – Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. – Випуск 8, Ч. 3. – С. 52–57.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто питання формування інформатичної компетентності майбутніх вчителів математики і фізики на основі використання спеціалізованого програмного забезпечення. Зазначено, що використовуючи віртуальну лабораторію (фізичну або математичну) розв’язування задачі проходить низку етапів, на кожному з яких можливе формування певної складової інформатичної компетентності. Візуалізовано відповідні зв’язки. Приділена увага вмінню критично оцінювати одержані варіанти відповідей за рахунок якісного формування теоретичної бази знань, уміння підібрати тестові задачі, побачити граничні випадки, використати обернені методи для перевірки результату.
The article discusses the formation informatical competence of future mathematics and physics teachers through using of specialized software. Autors indicated that by using virtual laboratory (physical or mathematical) problem is solving like a number of stages, which may form part of an informatical competence. It is visualized relevant links. It is paid attention to the ability to critically evaluate the answers which are obtained through the formation of high-quality theoretical knowledge basis, the ability to choose the test tasks, to find marginal cases, to use dishonest methods to verify the result.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/960
ISBN: 978-966-7406-67-7
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Inf_komp (Semenikhina Yurchenko) 2015 Kirovograd.pdf865,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.