Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/960
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСеменіхіна, Олена Володимирівна-
dc.contributor.authorSemenikhina, Olena Volodymyrivna-
dc.contributor.authorЮрченко, Артем Олександрович-
dc.contributor.authorYurchenko, Artem Oleksandrovych-
dc.date.accessioned2017-01-31T13:54:31Z-
dc.date.available2017-01-31T13:54:31Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationСеменіхіна О. Формування інформатичної компетентності вчителя математики і фізики на основі використання спеціалізованого програмного забезпечення [Текст] / О. Семеніхіна, А. Юрченко // Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти : збірник наукових праць. – Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. – Випуск 8, Ч. 3. – С. 52–57.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-7406-67-7-
dc.identifier.urihttp://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/960-
dc.description.abstractУ статті розглянуто питання формування інформатичної компетентності майбутніх вчителів математики і фізики на основі використання спеціалізованого програмного забезпечення. Зазначено, що використовуючи віртуальну лабораторію (фізичну або математичну) розв’язування задачі проходить низку етапів, на кожному з яких можливе формування певної складової інформатичної компетентності. Візуалізовано відповідні зв’язки. Приділена увага вмінню критично оцінювати одержані варіанти відповідей за рахунок якісного формування теоретичної бази знань, уміння підібрати тестові задачі, побачити граничні випадки, використати обернені методи для перевірки результату.uk_UA
dc.description.abstractThe article discusses the formation informatical competence of future mathematics and physics teachers through using of specialized software. Autors indicated that by using virtual laboratory (physical or mathematical) problem is solving like a number of stages, which may form part of an informatical competence. It is visualized relevant links. It is paid attention to the ability to critically evaluate the answers which are obtained through the formation of high-quality theoretical knowledge basis, the ability to choose the test tasks, to find marginal cases, to use dishonest methods to verify the result.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherРВВ КДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.subjectінформатична компетентністьuk_UA
dc.subjectформування інформатичної компетентностіuk_UA
dc.subjectготовність вчителя математики і фізики до використання ПЗuk_UA
dc.subjectinformatical competenceuk_UA
dc.subjectreadiness of mathematics and physics teacher to use softwareuk_UA
dc.subjectinformatical competence formationuk_UA
dc.titleФормування інформатичної компетентності вчителя математики і фізики на основі використання спеціалізованого програмного забезпеченняuk_UA
dc.title.alternativeFormation of Information Competence of a Teacher of Mathematics and Physics Through the Use of Specialized Softwareuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Inf_komp (Semenikhina Yurchenko) 2015 Kirovograd.pdf865,91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.