Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/961
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЮрченко, Артем Олександрович-
dc.contributor.authorYurchenko, Artem Oleksandrovych-
dc.contributor.authorУдовиченко, Ольга Миколаївна-
dc.contributor.authorUdovychenko, Olha Mykolaivna-
dc.date.accessioned2017-01-31T14:13:59Z-
dc.date.available2017-01-31T14:13:59Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationУдовиченко, О. З досвіду створення електронного підручника як засобу підтримки навчального процесу [Текст] / О. Удовиченко, А. Юрченко // Фізико-математична освіта : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Фізико-математичний факультет. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2014. – № 1 (2). – С. 27–32.uk_UA
dc.identifier.issn2413-1571-
dc.identifier.urihttp://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/961-
dc.description.abstractУ статті подано результати аналізу інтернет-ресурсів на предмет використання електронних підручників у навчальному процесі. Зазначено про протиріччя, притаманні сучасній українській освіті та організації навчального процесу, які спонукають до впровадження електронних підручників. Наведені висновки щодо особливостей створення та використання таких електронних ресурсів. Коротко подано власний досвід створення електронного підручника на базі друкованого видання «Інформаційні системи», яке містить візуалізовані навчальні матеріали та текстове наповнення. Зроблено висновок про те, що серед основних завдань сучасного вчителя варто бачити не лише набуття знань з предмету, а і вдосконалення власної фахової підготовки за рахунок сучасних засобів навчання та оволодіння навичками програмування гіпертексту та використання різноманітних мультимедійних засобів.uk_UA
dc.description.abstractThe article presents an analysis of online resources on the subject of the use of electronic textbooks in the educational process. Indicated the contradictions inherent in modern Ukrainian education and the educational process that lead to the introduction of electronic textbooks. These conclusions about features of creation and use of electronic resources. Brief filed own experience of the electronic textbook at the printed publication "Information systems", containing educational materials and rendered text content. It is concluded that among the main tasks of modern teacher should see not only the acquisition of knowledge on the subject, but also improve their own professional training through modern means of learning and mastering the skills of hypertext programming and using various multimedia.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectелектронний підручникuk_UA
dc.subjectweb-контентuk_UA
dc.subjectAdobe Dreamweaveruk_UA
dc.subjectспецкурс «Інформаційні системи»uk_UA
dc.subjectІнформаційні системиuk_UA
dc.subjectelectronic textbooksuk_UA
dc.subjecte-textbooksuk_UA
dc.subjectweb-contentuk_UA
dc.subjectInformation Systemsuk_UA
dc.subjectspecial course "Information Systems"uk_UA
dc.titleЗ досвіду створення електронного підручника як засобу підтримки навчального процесуuk_UA
dc.title.alternativeFrom the Experience of Creating an Electronic Textbook as a Means to Support the Learning Processuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.udc.udc378.16uk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
E-pidr (UdovychenkoYurchenko) 2014 FMO.pdf1,33 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.