Історичні довідки в процесі навчання математики

Анотація
Кваліфікаційна робота містить матеріал, що стосується особливостей методики застосування історичних довідок в процесі навчання математики. В роботі розкрито функції та роль історичних довідок, зазначено психолого-педагогічна характеристика дітей підліткового віку, подано аналіз підручників основної школи щодо наявності моментів історизму та проведено дослідження щодо використання вчителями історичних довідок в педагогічній діяльності. Продемонстровано методи розв’язування цікавих історичних задач та подано конспекти уроків із застосуванням моментів історії на уроках математики в основній школі.
Qualification papers contains the features of methodology applying historical references to the mathematics studying process .There are disclosed the functions and the role of historical references,psychological and pedagogical characteristics of teens in this papers. It is analyzed the mathematical textbooks of the secondary school on the presence of historicism and conduced how the use of historical references by teachers in pedagogical activity. It is demonstrated methods of solving interesting historical tasks. There are mathematical lesson’s plans when we use historical moments.
Опис
Ключові слова
історичні довідки, навчання математики, моменти історизму, історичні задачі, historical references, mathematics studies, moments of historicism, historical tasks
Бібліографічний опис
Черкаська, М. В. Історичні довідки в процесі навчання математики [Текст] : магістер. робота / М. В. Черкаська ; науковий керівник О. О. Одінцова. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2020. – 99 с.