Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/971
Назва: Professional Readiness of Teachers to Use Computer Visualization Tools: a Crucial Drive
Інші назви: Компоненти та рівні професійної готовності вчителів до використання засобів комп'ютерної візуалізації
Автори: Семеніхіна, Олена Володимирівна
Semenikhina, Olena Volodymyrivna
Юрченко, Артем Олександрович
Yurchenko, Artem Oleksandrovych
Ключові слова: willingness of the teachers
means of computer visualization
readiness for use of means of computer visualization
засоби комп'ютерної візуалізації
готовність вчителів
готовності до використання засобів комп'ютерної візуалізації
візуалізація
visualization
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Semenikhina, E. Professional Readiness of Teachers to Use Computer Visualization Tools: a Crucial Drive [Text] / E. Semenikhina, A. Yurchenko // Journal of Advocacy, Research and Education, 2016. – Vol.(7), Is. 3. – P. 174–178. – Режим доступу до журн. : http://www.kadint.net/journals_n/1484738973.pdf
Короткий огляд (реферат): The training of teachers involves the formation of skills to use it in their professional activities. Given the exponential increase of information content, require special attention means of computer visualization of educational material, and the ability to use them the teachers became one of the main in the profession. The article describes four levels of readiness to use the means of computer visualization by teachers (passive, basic, conscious, and active) based on the proposed components of readiness (motivational, cognitive, technological, reflexive).
Підготовка сучасного вчителя передбачає формування вмінь використовувати ІТ у професійній діяльності. Враховуючи експоненціальне збільшення вмісту особливої уваги вимагають засоби комп'ютерної візуалізації навчального матеріалу, а вміння їх використовувати вчителями стає одним з головних в професії. У статті описані 4 рівня готовності використовувати засоби комп'ютерної візуалізації вчителями (пасивний, елементарний, свідомий, активний) на основі запропонованих компонентів готовності (мотиваційний, когнітивний, технологічний, рефлексивний).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/971
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
semenikhina_yurchenko.pdf376,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.