Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/975
Назва: Про формування умінь інтерпретувати комп’ютерний результат як педагогічну проблему
Інші назви: On Developing Skills to Interpret the Computer Result as a Pedagogical Problem
Автори: Семеніхіна, Олена Володимирівна
Semenikhina, Olena Volodymyrivna
Шамоня, Володимир Григорович
Shamonya, Volodymyr Grygorovych
Удовиченко, Ольга Миколаївна
Udovychenko, Olga Mykolaivna
Юрченко, Артем Олександрович
Yurchenko, Artem Oleksandrovych
Ключові слова: інтерпретація
формування вмінь інтерпретувати
підготовка вчителя
інтерпретація комп’ютерного результату
interpretation
formation of abilities to interpret
computer result interpretation
teacher training
Дата публікації: 2015
Видавництво: КПІ ДВНЗ «КНУ»
Бібліографічний опис: Семеніхіна, О. В. Про формування умінь інтерпретувати комп’ютерний результат як педагогічну проблему [Текст] / О. В. Семеніхіна, В. Г. Шамоня, О. М. Удовиченко, А. О. Юрченко // Фундаменталізація змісту загальноосвітньої та професійної підготовки: проблеми і перспективи : [матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, (м. Кривий Ріг, 22–23 жовтня 2015 р.)]. – Кривий Ріг : КПІ ДВНЗ «КНУ», 2015. – С. 95–96.
Короткий огляд (реферат): У статті описано проблему формування умінь адекватно інтерпретувати результат, одержаний засобами ІТ. Зазначено про можливі шляхи її розв’язання: формування теоретичних знань поряд з напрацюванням умінь критично оцінювати результа т, аналізувати типові помилки, наводити контрприклади, використовувати тестові задачі тощо. Коротко описано досвід їх реалізації в підготовці вчителя фізико -математичного профілю.
The article describes the problem of formation of abilities to interpret adequate the results which are obtained by using IT resources. It is noted that possible ways of solving are: formation of theoretical knowledge and improvement skills to analyze the results critically, to analyze common mistakes, to give counterexamples, to use the test tasks and so on. The experience of realisation of such ways in the process of Physics and Mathematics teachers training was briefly described.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/975
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Comp rezult(sem_sham_udov_yurch) 2015 konf KrRig.pdf367,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.