Про формування умінь інтерпретувати комп’ютерний результат як педагогічну проблему

Анотація
У статті описано проблему формування умінь адекватно інтерпретувати результат, одержаний засобами ІТ. Зазначено про можливі шляхи її розв’язання: формування теоретичних знань поряд з напрацюванням умінь критично оцінювати результа т, аналізувати типові помилки, наводити контрприклади, використовувати тестові задачі тощо. Коротко описано досвід їх реалізації в підготовці вчителя фізико -математичного профілю.
The article describes the problem of formation of abilities to interpret adequate the results which are obtained by using IT resources. It is noted that possible ways of solving are: formation of theoretical knowledge and improvement skills to analyze the results critically, to analyze common mistakes, to give counterexamples, to use the test tasks and so on. The experience of realisation of such ways in the process of Physics and Mathematics teachers training was briefly described.
Опис
Ключові слова
інтерпретація, формування вмінь інтерпретувати, підготовка вчителя, інтерпретація комп’ютерного результату, interpretation, formation of abilities to interpret, computer result interpretation, teacher training
Бібліографічний опис
Семеніхіна, О. В. Про формування умінь інтерпретувати комп’ютерний результат як педагогічну проблему [Текст] / О. В. Семеніхіна, В. Г. Шамоня, О. М. Удовиченко, А. О. Юрченко // Фундаменталізація змісту загальноосвітньої та професійної підготовки: проблеми і перспективи : [матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, (м. Кривий Ріг, 22–23 жовтня 2015 р.)]. – Кривий Ріг : КПІ ДВНЗ «КНУ», 2015. – С. 95–96.