Виховання інтелектуально обдарованої учнівської молоді в закладах позашкільної освіти

Анотація
У магістерській роботі з’ясувано теоретичні та організаційно-педагогічні засади виховання інтелектуально обдарованої учнівської молоді в закладах позашкільної освіти. Висвітлено сутність феномену інтелектуальної обдарованості в науково-педагогічній літературі та психолого-педагогічні характеристики інтелектуально обдарованої учнівської молоді й проблеми ідентифікації інтелектуальної обдарованості серед учнівської молоді. Окреслено змістово-процесуальні та професійно-педагогічні засади виховання інтелектуально обдарованої учнівської молоді в закладах позашкільної освіти. Обґрунтувано технологію виховання інтелектуально обдарованої учнівської молоді в закладах позашкільної освіти.
The master’s thesis clarifies the theoretical and organizational-pedagogical foundatios of upbringing of intellectually gifted student youth in out-of-school education institutions. The essence of the phenomenon of intellectual giftedness in the scientific and pedagogical literature and psychological-pedagogical characteristics of intellectually gifted student youth and the problems of identification of intellectual giftedness among student youth are highlighted. The content-procedural and professional-pedagogical foundations of upbringing of intellectually gifted student youth in out-of-school education institutions are outlined. The technology of upbringing of intellectually gifted student youth in out-of-school education institutions is substantiated.
Опис
Ключові слова
виховання, інтелектуально обдарована учнівська молодь, заклад позашкільної освіти, upbringing, intellectually gifted student youth, out-of-school education institution
Бібліографічний опис
Танчик, Б. О. Виховання інтелектуально обдарованої учнівської молоді в закладах позашкільної освіти [Текст] : магістер. робота / Б. О. Танчик ; науковий керівник А. А. Сбруєва. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2020. – 55 с.