Інтерактивні додатки у контексті формування ІК-компетентності

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2015
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У тезах зазначено про уміння створювати та використовувати інтерактивні програмні додатки, які сьогодні є фаховим для вчителів фізики. Оскільки вони пов’язані з інформаційними технологіями, то їх упевнено можна включати до інформаційно-комунікаційних компетентностей сучасного вчителя фізики.
The thesis refers to the ability to create and use interactive software applications, which today is a professional teachers. As they relate to information technology, they can be confidently included in the information and communication competencies of the modern teacher of physics.
Опис
Ключові слова
електронний навчальний ресурс, інтерактивний додаток, ІКТ-компетентність, e-learning resource, interactive application, ICT competence, flash-technology, teacher training
Бібліографічний опис
Юрченко, А. О. Інтерактивні додатки у контексті формування ІК-компетентності [Текст] / А. О. Юрченко // Інформаційні технології – 2015 : збірник тез ІІ Української конференції молодих науковців, 28–29 травня 2015 р., м. Київ / Київський ун-т ім. Б. Грінченка ; відп. за вип.: О. В. Бушма, А. В. Бессалов, В. П. Вембер, О. С. Литвин. – Київ : Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. – С. 87–90.