Методика підвищення рухової активності та фізичної підготовленості учнів старшого шкільного віку на основі застосування засобів спортивної аеробіки

Анотація
Причиною багатьох відхилень у фізичному розвитку школярів та стані їх здоров'я: недостатня рухова активність. Важливе завдання сучасної освіти - зміцнення здоров'я школярів. Фізична культура, важливий чинник здорового способу життя, профілактики захворювань, організації змістовного дозвілля. Заняття фізичними вправами підтримують та поліпшують фізичне, психічне та соціальне здоров'я, збільшують тривалість життя і активного довголіття (Н. М. Амосов, 1989; Г. В. Безверхня, 2016; А. Дубенчук, 2005; Д. С. Воропаєв, 2016). Недостатня увага, з боку вчителів до проблеми не підготовленості учнів до самостійного збереження і зміцнення свого здоров'я, піклування про свій фізичний стан, спонукає на пошук нових форм організації навчального процесу з фізичного виховання у загальноосвітніх навчальних, де основним завданням буде підвищення рівня рухової активності та фізичної підготовленості школярів з вибором засобів та методів які б враховували зацікавленість школярів до окремих видів рухової активності. Таким чином, аналіз наукової-методичної літератури показав необхідність розробки методики секційних занять на основі застосування засобів спортивної аеробіки для учнів старшого шкільного віку, з метою підвищення рівня рухової активності та фізичної підготовленості.
The reason for many abnormalities in the physical development of students and their health: lack of physical activity. An important task of modern education is to strengthen the health of schoolchildren. Physical culture, an important factor in a healthy lifestyle, disease prevention, organization of meaningful leisure. Exercise supports and improves physical, mental and social health, increases life expectancy and active longevity (N. Amosov, 1989; G. Bezverkhnya, 2016; A. Dubenchuk, 2005; D. Voropaev, 2016). Insufficient attention from teachers to the problem of unpreparedness of students to maintain and strengthen their health, care for their physical condition, encourages the search for new forms of organization of the educational process of physical education in secondary schools, where the main task will be to increase motor activity and physical fitness of students with a choice of resources and methods that would take into account the interest of pupils in certain types of physical activity. Thus, the analysis of scientific and methodological literature showed the need to develop a methodology of sectional classes based on the use of sports aerobics for high school students, in order to increase the level of physical activity and physical fitness.
Опис
Ключові слова
старшокласники, рухова активність, фізична підготовленість, спортивна аеробіка, high school students, physical activity, physical fitness, sports aerobics
Бібліографічний опис
Мариченко, О. В. Методика підвищення рухової активності та фізичної підготовленості учнів старшого шкільного віку на основі застосування засобів спортивної аеробіки [Текст] : магістер. робота / О. В. Мариченко ; науковий керівник О. Я. Дубинська. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2020. – 67 с.