Тези доповідей
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Тези доповідей за Автор "Васько Ольга Олександрівна"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Комп’ютерні дидактичні ігри: сутність, структура, створення(ФОП Цьома С. П., 2019-11) Васько Ольга Олександрівна; Vasko Olha Oleksandrivna; Лебеда Марія Олексіївна; Lebeda Mariia OleksiivnaВ матеріалах розкривається сутність і структура комп'ютерних дидактичних ігор, а також алгоритм їх створення.Документ Методи евристичного навчання в фаховій підготовці вчителя початкових класів(ФОП Цьома С. П., 2018) Васько Ольга Олександрівна; Vasko Olha OleksandrivnaРозглядаються можливості методів евристичного навчання такі як когнітивні, креативні і організаційно діяльністні в фаховій підготовці вчителя початкових класів.Документ Методи евристичного навчання як засіб демократизації вищої освіти(Житомир, 2018) Васько Ольга Олександрівна; Vasko Olha OleksandrivnaРозкрито можливості методів евристичного навчання як засобу демократизації вищої освіти.Документ Методи евристичного навчання: сутність, принципи і правила реалізації(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Васько Ольга Олександрівна; Vasko Olha Oleksandrivnaрозглянуто сутність методів евристичного навчання, принципи і правила реалізаціїДокумент Методико-математична підготовка майбутніх вчителів початкових класів в умовах впровадження ідей нової української школи(ФОП Цьома С. П., 2018) Васько Ольга Олександрівна; Vasko Olha OleksandrivnaЗ’ясовано особливості організації освітнього процесу які закладено в Державному стандарті початкової освіти (застосування діяльнісного підходу на інтегровано-предметній основі). Розглянуто види інтеграції. Визначено етапи діяльності з вироблення у студентів досвіду застосування стратегій розвитку критичного мислення при викладанні математики в початковій школі: ознайомлення із сутністю стратегії; розгляд і аналіз варіантів її реалізації при вивченні математики; проектування окремих видів діяльності стратегії; проектування застосування стратегії при вивченні певної теми; реалізація стратегії.