Статті
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті за Автор "Kovalenko Oleksandr Viktorovych"
Зараз показуємо 1 - 20 з 43
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Analysis of the System of Professional Development of Guides in Ukraine(2020-05-29) Коваленко Олександр Вікторович; Kovalenko Oleksandr Viktorovych; Pavliuk Olena Mykhailivna; Павлюк Олена МихайлівнаВ даній роботі зазначено, що проблемою підвищення кваліфікації кадрів в туристичній індустрії є розрив між існуючою системою підвищення кваліфікації та реальними потребами туристсько-екскурсійних установ в Україні. Основними проблемами підвищення кваліфікації фахівців є відсутність програм, орієнтованих на оновлення практичних знань і навичок, необхідних у туристичному бізнесі; відсутність викладачів, які мають досвід роботи в туризмі та високу теоретичну й методичну спеціальну, а також педагогічну підготовку. В роботі також представлено деякі теоретичні аспекти організації підвищення кваліфікації та перепідготовки фахівців туристичного супроводу в Україні, а також представлено узагальнений короткий аналіз програм підвищення кваліфікації та перепідготовки гідів-екскурсоводів в Україні, а також приклад однієї типової програми підвищення кваліфікації та перепідготовки фахівців туристичного супроводу (гідів-екскурсоводів) в одному із регіонів України.Документ Culturological Approach in Modern Training of Tourist Support Specialists (Guides)(Kyiv National University of Trade and Economics Ukraine, 2020-06-01) Коваленко Олександр Вікторович; Kovalenko Oleksandr ViktorovychThis article addresses the issue of defining and applying a culturological approach in the modern training of specialists in tourist support, namely tour and excursion guides. It is determined that the problem of searching for methods, means and forms of improving modern culturological training and retraining of specialists of tourist support (guides) to work with tourists is currently relevant in our country and abroad. In the work it is stated that today, culture is the integral foundation of professional training of specialists, namely values and comprehended knowledge, ideas, which have been reflected in art, religion, traditions and human experience. The article defines culturological approach and conditions and features of its use in professional training of future tourist support specialists. It is also stated that in solving the task of professional development of future specialists of tourist support (guides) on the basis of culturological approach, it is necessary to build professional training as a process of introducing a person into the context of human culture, acquiring the ability to live in compliance with demands of a particular culture by individuals, reproduction of its achievements and creation of new spiritual and tangible assets.Документ Historical and Philosophical Approach to Teaching Disciplines in High School(MAGNANIMITAS Assn., 2021-02) Kovalenko Oleksandr Viktorovych; Moser Maiia; Homan Yurii; Shaparenko Khrystyna; Tishechkina Kateryna; Коваленко Олександр Вікторович; Мосер Майя; Гоман Юрій; Шапаренко Христина; Тішечкіна КатеринаThe aim of this research is to clarify the conceptual content of the historical and philosophical principle of teaching and determine its relevance in the context of realities of modern higher education. Such scientific methods as the method of observation, description, generalization method were used. This study is characterized by the representation of philosophy in a concrete historical manifestation and understanding of history in a philosophical way and as determinants of the philosophical development of mankind. Effective and fruitful application of the historical and philosophical approach to teaching other disciplines in the structure of higher education is possible only through a full, sufficient prior mastering of philosophy as a separate self-sufficient disciplineДокумент Linterconnection of the Immune System and the Intensity of the Oxidative Processes Under Conditions of Prolonged Exposure to Small Doses of Radiation(Approved by the Scientific Council of Oles Honchar Dnipro National University, 2018) Коваленко Олександр Вікторович; Kovalenko Oleksandr Viktorovych; Шейко Віталій Ілліч; Sheiko Vitalii Illich; Соколенко Вадим Леонідович; Sokolenko Vadym Leonidovych; Соколенко Світлана Вікторівна; Sokolenko Svitlana ViktorivnaThis research studied the interrelationship between the immune and oxidative-antioxidant systems in a group of individuals who had lived for a long time in areas contaminated with radionuclides after the Chernobyl catastrophe and as a result experienced prolonged exposure to small doses of ionizing radiation. We have examined a group of 100 students aged 18–24, where 50 of them formed the control group and the remaining 50 belonged to the experimental group as they arrived from the territories of enhanced radioecological control (IV radiation zone, density of soil contamination by isotope 137Cs 3.7 x 104 – 18.5 x 104 Bq/m2). Here we determined the level of cortisol, leukocytes and their populations, the levels of lymphocyte subpopulations with phenotypes CD3+, CD5+, CD4+, CD8+, CD16+, CD72+, immunoregulatory index CD4+/CD8+, indicators of phagocytic activity of neutrophils and monocytes, IgG (H), IgM (H), IgA (H), malondialdehyde (MDA), ceruloplasmin (CP), transferrin (Tr), sulfhydryl (SH); and also calculated the oxidative stress index (OSI). We performed the analysis twice: in the absence/presence of additional emotional stress such as an examination session. The studies showed an increase in the oxidative stress index in the group examined from the experimental cluster, especially in terms of emotional stress. At the same time, the neutrophil level increased, but phagocytic activity of neutrophils and monocytes, the relative and absolute number of lymphocytes with phenotypes CD3+, CD5+, CD4+, CD4+/CD8+, and IgG levels decreased. Consequently we revealed the negative correlation between the indexes of oxidative stress in the group of examined (the oxidative stress index (ISO)/the level of malonic dialdehyde (MDA)) and the parameters of phagocytic activity of monocytes, the immunoregulatory index CD4+/CD8+, and the number of lymphocytes with the CD16+ phenotype. In this study we demonstrated the decrease in the participation of ceruloplasmin (CP) as an important antioxidant factor in maintaining the immune homeostasis of the group examined from radiation-contaminated areas compared with control group. The evidence of this is the lack of reliable correlation between ceruloplasmin level and immune system parameters. Moreover we found that radiationinduced intensification of oxidative processes in the experimental group grew in conditions of additional stresses of an emotional nature. Besides, it was accompanied by a significant correlation in the level of oxidative stress and phagocytic activity parameters. Reducing phagocytic activity and the CD4+/CD8+ index on the background of oxidative stress increase can be considered as a sign of immune system ageing, while a decrease in the number of lymphocytes with the CD16+ phenotype is a sign of antitumor defense inhibition. Thus, we draw the conclusion that the inhabitants of the territories of strengthened radioecological control, undergoing exposure to small doses of ionizing radiation from birth, show a significant imbalance of redox homeostasis, which creates the preconditions for immunoreactivity pathology development at the level of both innate and acquired immunity.Документ National Characteristics of Training of Future Specialists of Tourist Support (Guides-guides) in Ukraine(2020-02) Коваленко Олександр Вікторович; Kovalenko Oleksandr ViktorovychThis paper presents materials on the national characteristics of professional training of future specialists of tourist support (tour guides, excursion guides) in the system of tourism education. Excursion activity is considered as a special type of professional activity, which requires a peculiar type of personality. The author explores historical prerequisites for emergence of excursion activity, as well as selected provisions of the Law of Ukraine “On Tourism” concerning the process of training of certain categories of specialists of tourist support (tour guides). The main provisions of the state standard of Ukraine for training of excursion guides, as well as the current realities of training tourist support specialists in Ukraine are highlighted.Документ Regularities of Development of Professional Training of Tourist Support Specialist (Guides)(2020-05) Коваленко Олександр Вікторович; Kovalenko Oleksandr Viktorovych; Павлюк Олена Михайлівна; Pavliuk Olena MykhailivnaThis paper deals with the development of professional training of specialists in tourist support, namely tour and excursion guides. The stages of formation and development of excursion activity in national dimension, namely the origin and formation of excursion activity in the 18th – 19th centuries, as well as the stages of development of excursion activity in the 20th – 21st centuries are considered comprehensively. The issues of development of professional training of tour guides, in particular the beginning of training of tourist support specialists on the territory of our country and the current state of training of tour / excursion guides in Ukraine are covered in detail. A brief description of the educational institutions involved in the training of tour guides at the present stage is given.Документ The State and Prospects of Wellness Tourism in the Sumy Region(Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2020) Коваленко Олександр Вікторович; Дерека Тетяна Григорівна; Kovalenko Oleksandr Viktorovych; Dereka Tetiana HryhorivnaWellness tourism is a fairly new concept that has emerged relatively recently and has become another consequence of globalization. But every year, wellness tourism is gaining momentum and more and more people around the world are discovering new opportunities. In the Sumy region, there are all prerequisites and factors for development of health (wellness) tourism, but this area is not yet sufficiently researched and analyzed. It is this complexity and lack of studies on the topic that determined the choice of research subject and confirmed its relevance. Objectives: The aim of this article was to investigate the situation and identify the prospects for development of health tourism in Sumy region of Ukraine. Methods: During literature review for this work textbooks, scientific manuals, works of domestic and foreign authors, articles, as well as publications in periodicals, electronic publications and the World Wide Web were used. The data and materials provided by the studied entities (sanatoriums), travel agencies, medical centers) were analyzed. In the process of research and analysis of the health tourism market of Sumy region of Ukraine various methods of research were used, such as: observation method, comparison method, abstract-logical method (theoretical generalizations and formulation of conclusions), questionnaires and sociological studies. Results: The result of our study is formulation of the theoretical foundations of wellness tourism; research of the factors that form the prerequisites for the successful development of health tourism in Ukraine; research of the health tourism market in Ukraine in general and Sumy region in particular; searching for ways to overcome the problems that exist in the sphere of health tourism in Sumy region, as well as developing recommendations for improving the current state of tourism. Conclusions: Ukraine in general and Sumy region in particular have significant medical and recreational tourism potential, but the level of development of health tourism is unsatisfactory. For health tourism to become a full-fledged part of the tourist space of the region, it is necessary, at the state as well as at the regional level, to focus efforts on solving the tasks listed in these articles.Документ Theoretic and Methodological Foundations of Professional Training of Tourist Accompaniment Professionals (Tour Guides)(2020) Коваленко Олександр Вікторович; Kovalenko Oleksandr ViktorovychThis paper examines the theoretic and methodological foundations of professional training of tourist accompaniment (support) professionals (tour guides, excursion guides), namely the problem of methods and methodologies in modern theory of excursion (excursion studies), peculiarities of using excursion methods in training of tour guides as in selected countries of post-Soviet area, as well as current demands to training of tour guides. As a result we conclude that taking into consideration all the specifics of methods of excursion is a prerequisite for training highly qualified professionals, who will be competitive and in demand in the job market at present.Документ Визначення професійних компетентностей якими повинен володіти фахівець туристичного супроводу (гід-екскурсовод)(ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2020-05) Коваленко Олександр Вікторович; Kovalenko Oleksandr ViktorovychВ даній роботі було виділено основні компетенції, які необхідні для оволодіння професійною майстерністю фахівців туристичного супроводу (гідів-екскурсоводів). Такими є загальнокультурні (ключові) компетенції, професійні компетенції та лінгво-професійні компетенції. Детальний аналіз лінгво-професійних компетенцій є перспективою подальших розробок.Документ Використання віртуальних екскурсій як сучасних форм організації навчального процесу(2019-01) Коваленко Олександр Вікторович; Kovalenko Oleksandr ViktorovychВ даній роботі розглядаються питання використання такого новітнього методу навчання, як віртуальна екскурсія. Також детально розглянуто поняття «віртуальна екскурсія», приведено приклади та класифікацію таких екскурсій. Представлено етапи підготовки віртуальних екскурсій та умови їх реалізації. Детально розглянуті методичні прийоми показу, голосового супроводу, а також складання індивідуального тексту віртуальної екскурсії.Документ Вплив об’єктивних та суб’єктивних факторів у ЗВО України на музичну підготовку хореографів(2021-04) Коваленко Олександр Вікторович; Kovalenko Oleksandr ViktorovychУ даній статті розглянуто особливості впливу об’єктивних та суб’єктивних факторів у закладах вищої освіти України на музичну підготовку хореографів. У статті зауважено, що сьогоднішній день пред’являє суспільству високі вимоги до професійної підготовки майбутніх фахівців, до організації навчально-творчого процесу у підготовці висококваліфікованих кадрів, до якості обслуговування населення та надання освітніх послуг. У роботі відзначено, що до об’єктивних чинників організації та функціонування навчального процесу з підготовки хореографів і формуванню їх музичної майстерності у закладах вищої освіти України можна віднести єдність теорії і практики (в тому числі сценічної), що є досить рідкісним явищем на місцях. Спостереження і аналіз за навчальним процесом виявив нерівномірність функціонування двох форм проведення занять. Навчання зазвичай схиляється або в більшій мірі до теорії, або до практики. Також відмічається, що до об’єктивних чинників відноситься рівень навчально-методичної бази закладах вищої освіти за спеціальністю «Хореографія». Також у статті зазначено, що розвиток наукової думки в хореографічному мистецтві і хореографічній педагогіці – явище своєчасне, характерне не тільки для України, але і для інших країн. Воно обґрунтоване потребами практики навчання хореографічним дисциплін, а також збільшеними інтелектуальними потребами викладачів і студентів, що накопичився методичним і великим професійним досвідом, який природним чином створює передумови для формування науково-методичної теорії, наукових концепцій і моделей навчання хореографічному мистецтву у закладах вищої освіти України. В даній роботі також визначається значення системного підходу, а саме, що він дозволяє розглянути музичну підготовку як єдність загального і професійного розвитку та як цілісну систему, що має певну структуру – три взаємозв’язані групи компонентів (підсистем): технологічні або організаційно-педагогічні, соціально-психологічні, психолого-педагогічні. У даній статті підкреслюється, що об’єктивним фактором функціонування навчального процесу у закладах вищої освіти України щодо музичної підготовки майбутніх хореографів є взаємодія навчального і творчого процесу.Документ Віртуальний музей як освітня технологія(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2021-06) Коваленко Олександр Вікторович; Kovalenko Oleksandr ViktorovychВ даній роботі зазначено, що нові музейні технології, по-перше, адаптують музеї до насиченої інформаційної діяльності, що охоплює багато видів діяльності людини; по-друге, дозволяють по-новому реалізувати базові функції музею та розкрити його роль у сфері освіти. Перспективи розвитку віртуального музею визначаються рухом всієї системи освіти до онлайн курсів, які заявлені як пріоритетні на рівні держави. Чи ефективний цей шлях модернізації? - питання дискусійне. Але, в будь-якому випадку, віртуальний музей може виступити креативним засобом в кластері науково-освітніх та просвітницьких лекцій. Як перспектива розвитку теми цього дослідження слід також відзначити, що віртуальний музей буде портібний як зручний адаптивний ресурс в аспекті соціалізації людей з обмеженими можливостями, що дасть імпульс до вивчення феномена в інклюзивній освіті.Документ Гастро-фест «Слобожанські смаки»: особливості проведення та рекомендації щодо вдосконалення організації фестивалю(Київський національний університет культури і мистецтв, 2021-03-25) Коваленко Олександр Вікторович; Kovalenko Oleksandr ViktorovychУ даній роботі розглянуто особливості проведення гастрономічного фестивалю «Слобожанські смаки» у м. Суми, який є досить вагомим досягненням у культурному розвитку міста. Зазначено, що масовості та масштабності даний фестиваль так i не досягнув з багатьох причин. В роботі надано пропозиції організаторам фестивалю ввести деякі зміну у проведення гастрофесту «Слобожанські смаки», а саме: рекламне просування фестивалю до його початку та під час проведення, якісна розробка елементів бренду, особливо сайту, проведення розважальних заходів різної спрямованості. Також під час гастрономічного фестивалю ми вважаємо доцільним проведення гастрономічних майстер-класів, що допоможуть підвищити рівень проведення заходу та привернути додаткових відвідувачів. Гастрономічні екскурсії та квести є ще одним фактором для кращої реалізації можливостей фестивалю. Також запропоновані зміни у церемонію закриття фестивального заходу та анкета для відвідувачів, що допоможе покращити наступні проведення заходу.Документ Дидактичні основи музичної підготовки майбутніх фахівців з хореографії у вітчизняних ЗВО(Візаві, 2021-03) Коваленко Олександр Вікторович; Kovalenko Oleksandr ViktorovychВ статті розглянуто дидактичні умови музичної підготовки хореографів у закладах вищої освіти нашої держави. В даній роботі визначено структурно дидактичні особливості музичної компетентності хореографів такі, як: особливість планування професійної діяльності; способи і прийоми виконання професійної діяльності; прийоми спілкування; організаторські здібності фахівців-хореографів; особливості танцювально-рухової моторики. В статі також визначено, що ефективним методом музичної підготовки хореографів у ЗВО України автор вважає індивідуальний підхід, що враховує шляхи пристосування властивостей нервової системи студентів до вимог професійної діяльності.Документ Командна взаємодія студентів спеціальностей «Туризм» та «Готельно-ресторанна справа» в процесі формування їх професійної компетентності(Херсонський державний університет, 2017-12) Коваленко Олександр Вікторович; Kovalenko Oleksandr ViktorovychДана стаття віддзеркалює проблематику розвитку навичок командної взаємодії студентів, майбутніх фахівців сфери туризму та готельно-ресторанної справи. Також розглянуто проблематику визначення таких понять, як команда, командна взаємодія, а також етапи створення та розвитку студентської команди в процесі формування професійної компетентності майбутніх фахівців. Розглядаються питання формування саме навичок командної взаємодії студентів під час виконання практичних та семінарських робіт.Документ Краєзнавчі аспекти при розробці програм підготовки гідів-екскурсоводів в Україні(НВВ КЗ СОІППО, 2021-04-21) Коваленко Олександр Вікторович; Kovalenko Oleksandr ViktorovychВ даній роботі зазначено, що що туризм і краєзнавство в системі підготовки гідів-екскурсоводів покликані вирішувати завдання підготовки всебічно розвиненої особистості: формувати духовно і фізично здорову особистість, розвивати моральні якості, одночасно розв’язувати питання навчання, виховання, оздоровлення, професійної орієнтації. Особливістю виховного процесу в туристсько-краєзнавчій роботі гіда-екскурсовода є, по-перше, використання об’єктів культурної та природної спадщини в якості наочного посібника, наявного на малій батьківщині; по-друге, відсутність примусу дозволяє використовувати внутрішню зацікавленість людини, її прагнення до знань, до ведення здорового способу життя з метою досягнення необхідних результатів. Туризм, краєзнавство та екскурсії є дієвим засобом для раціонального використання вільного часу, розвитку пізнавальної активності, виховання вольових якостей, прояву ініціативи та самостійності. Краєзнавчі аспекти підготовки гідів-екскурсоводів допомагають надати слухачам, які ще не втратили природної допитливості, додаткову інформацію з географії, екології, історії, культури, природи рідного краю та зв’язати, об’єднати отримані знання зі знаннями, які були одержані в основній школі чи іншому навчальному закладі, навчити орієнтуватися у світі інформації, обмінюватися набутим досвідом і знаннями.Документ Масова та елітарна культура: соціально-філософський аналіз сучасних тенденцій у контексті музичних явищ(Видавничий дім "Інтернаука", 2021-02) Коваленко Олександр Вікторович; Лященко Ірина Сергіївна; Муляр Павло Михайлович; Kovalenko Oleksandr Viktorovych; Liashchenko Iryna Serhiivna; Muliar Pavlo MykhailovychСучасне музичне мистецтво, як і культура загалом, переживають значні трансформації, що пов’язуються із глобалізаційними процесами, світоглядними домінантами постмодерної доби та експансією інформаційних технологій, що змінило всі сфери життя людини. Сьогодні масифікація суспільної свідомості ставить у беззаперечний пріоритет форми масової музичної культури, змушуючи її елітарний варіант, представлений академічними музичними традиціями, адаптовуватись до диктаторських вимог медіакультури, аби не нівелюватись на тлі розвою популярної музики. Серед тенденцій розвитку культури масової та елітарної в контексті музичних явищ помітні: домінування медіакультури як визначального фактору розвитку; вплив медіакультури на процес адаптаційних змін елітарної культури; міфологізація дійсності в музичних творах маскульту; звернення до фольклорних мотивів; подолання табу щодо масової музичної культури в перцептивних парадигмах сучасного; наростання толерантності в категоризації та оцінці явищ елітарного й масового в музичному мистецтві.Документ Міжкультурна компетентність майбутніх культурологів як важливий компонент процесу їх професійної підготовки(Університет Григорія Сковороди в Переяславі, 2021-02-26) Коваленко Олександр Вікторович; Kovalenko Oleksandr ViktorovychУ даній статті детально розглянуто питання важливості формування міжкультурної компетентності майбутніх культурологів під час їх фахової підготовки. Також в роботі зазначено, що глобалізація ставить перед освітою завдання підготовки молоді до життя в полікультурному суспільстві, а культура стає домінуючим фактором суспільного розвитку. У статті визначено, що міжкультурна компетентність є істотною характеристикою особистості культуролога. При визначенні змісту міжкультурної компетентності майбутніх культурологів слід спиратися на функціональний підхід, де професійна діяльність розглядається як сукупність взаємопов’язаних професійних функцій.Документ Обґрунтування необхідності розробки та впровадження програми підготовки екскурсоводів у місті Суми(2019-01) Коваленко Олександр Вікторович; Kovalenko Oleksandr Viktorovych; Анісов Даніїл Ігоревич; Anisov Daniil IhorevychВ статті приводиться обґрунтування необхідності розробки та впровадження програми підготовки екскурсоводів в місті Суми. А також було прозглянуто наступні питання: визначення місця екскурсійної діяльності в індустрії туризму; виявлення наявних документів, що регламентують підтвердження компетентності екскурсоводів в Україні та за кордоном; проведення аналізу існуючих програм з підготовки екскурсоводів в нашій країні і за кордоном; порівняти різноманітні бази підготовки екскурсоводів.Документ Основні етапи становлення медіакомпетентності студентів під час навчання в університеті(Університет Григорія Сковороди в Переяславі, 2021-02-26) Коваленко Олександр Вікторович; Стрельцова Валерія Віталіївна; Kovalenko Oleksandr Viktorovych; Streltsova Valeriia VitaliivnaУ даній статті детально розглянуто такі поняття як «медіа», «медіаосвіта» та «медіакомпетентність». Також в роботі розкрито розуміння «медіакомпетентності студентів» як здатність особистості здійснювати культуросообразність видів діяльності на матеріалі засобів масової комунікації. У статті детально розглядаються основні етапи формування медіакомпетентності студентів у процесі навчання в університеті серед яких мотиваційно-діагностичний, аналітико-синтетичний, операційно – діяльнісний, оціночно-рефлексивний та професійно-ситуативний
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »