Навчальні видання
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Навчальні видання за Автор "Cherniakova Zhanna Yuriivna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Наскрізна педагогічна практика(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Сбруєва Аліна Анатоліївна; Sbruieva Alina Anatoliivna; Кривонос Ольга Борисівна; Kryvonos Olha Borysivna; Коваленко Наталія Володимирівна; Kovalenko Nataliia Volodymyrivna; Осьмук Наталія Григорівна; Osmuk Nataliia Hryhorivna; Будянський Дмитро Васильович; Budianskyi Dmytro Vasylovych; Бикова Марія Миколаївна; Bykova Mariia Mykolaivna; Проценко Ірина Іванівна; Protsenko Iryna Ivanivna; Бойченко Марина Анатоліївна; Boichenko Maryna Anatoliivna; Чернякова Жанна Юріївна; Cherniakova Zhanna Yuriivna; Чистякова Ірина Анатоліївна; Chystiakova Iryna AnatoliivnaУ навчально-методичному посібнику подані програми навчальних і виробничих практик студентів педагогічних університетів освітньо-кваліфікаційних рівнів «бакалавр», «магістр», «аспірант» галузі знань 014 Середня освіта (за предметними спеціалізаціями), розроблені викладацьким колективом кафедри педагогіки СумДПУ імені А. С. Макаренка. Визначені цілі й завдання практики, її особливості на кожному з етапів; подані характеристики вікових особливостей дітей відповідних вікових груп, представленні методики педагогічного діагностування, рекомендації щодо організації ефективної навчальної та позанавчальної роботи, що відповідають завданням сучасної освіти в контексті Концепції нової української школи. Призначено для студентів та викладачів педагогічних університетів, працівників освіти.Документ Самостійна робота студентів з курсу «Педагогіка»(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Чернякова Жанна Юріївна; Cherniakova Zhanna Yuriivna; Чистякова Ірина Анатоліївна; Chystiakova Iryna AnatoliivnaМетодичні рекомендації «Самостійна робота студентів з курсу «Педагогіка»» складено відповідно до вимог кредитно-трансферної системи. Завдання курсу спрямовані на озброєння майбутніх вчителів педагогічними знаннями, на формування на їх основі педагогічних умінь і навичок, на розвиток і виховання студентської молоді шляхом самостійного опанування теоретичного і практичного матеріалу. Зміст самостійної роботи є логічно структурованим: мета заняття, план вивчення теми, ключові поняття теми, основні положення, тематична інформація, комплекс завдань для самостійної роботи. Методичні рекомендації спрямовані на удосконалення навичок самостійної навчальної роботи студентів і пошуку інформації, умінь опрацьовувати різноманітні науково-педагогічні джерела; критично їх аналізувати і використовувати як у процесі підготовки до семінарських занять, так і у педагогічній діяльності. Методичні рекомендації адресовано студентам другого курсу освітнього рівня підготовки «Бакалавр», а також магістрантам, аспірантам, викладачам педагогічних спеціальностей закладів вищої педагогічної освіти.