Природничі науки
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Природничі науки за Автор "Babenko Olena Mykhailivna"
Зараз показуємо 1 - 10 з 10
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання веб-квестів та відео-проектів у вивченні хімії в школі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Бабенко Олена Михайлівна; Babenko Olena Mykhailivna; Комар О. В.; Komar O. V.У статті розглянуто застосування інноваційних методів навчання в освітньому процесі. Основна увага приділена використанню веб-квестів та відео-проектів у навчанні хімії. Мета статті полягає у розкритті можливостей застосування веб-квестів і учнівських відео-проектів у процесі вивчення хімії в середній школі та створення в цей спосіб необхідних умов для активізації навчальної діяльності школярів.Документ Впровадження дистанційного навчання з хімії у школі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Бабенко Олена Михайлівна; Babenko Olena Mykhailivna; Нагорна Юлія Валеріївна; Nahorna Yuliia ValeriivnaУ статті розглянуто особливості дистанційного навчання хімії у закладах середньої освіти. Наведено перелік нормативно-правових актів, що регламентують дистанційне навчання. Перелічені та охарактеризовані онлайн-сервіси, програми та платформи, які доцільно використовувати на уроках хімії під час дистанційного навчання. Здійснено аналіз анкетування вчителів і учнів міста Суми та Сумської області щодо організації та проведення дистанційного навчання під час карантину.Документ Дидактичні можливості використання мережі інтернет на уроках хімії(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Сахно Т. Г.; Sakhno T. H.; Бабенко Олена Михайлівна; Babenko Olena MykhailivnaСтаття присвячена дослідженню дидактичних можливостей мережі Інтернет та відбору з нього навчального матеріалу, що буде застосований на уроках хімії для розширення інформаційного середовища даного курсу.Документ Застосування Google інтрументарію для контролю навчальних досягнень школярів з хімії(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Бабенко Олена Михайлівна; Babenko Olena Mykhailivna; Рубан Т. В.; Ruban T. V.У статті розкриваються можливості використання інформаційно-комунікаційних технологій, зокрема Google-інструментарію для контролю навчальних досягнень учнів. Наведено методику створення та застосування вчителем хімії особистого блогу з вбудованим Google інструментарієм: презентаціями, тестами, кросвордами тощо.Документ Застосування алгоритмів для формування вмінь учнів розв’язувати задачі з теми «розчини»(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Бартош Д. Є.; Bartosh D. Ye.; Бабенко Олена Михайлівна; Babenko Olena MykhailivnaУ статті розглядається можливість застосування алгоритмічного підходу для формування вмінь учнів розв’язувати задачі з теми «Розчини». Також запропоновані етапи формування умінь учнів розв’язувати задачі певного типу.Документ Методика підготовки учнів до зовнішнього незалежного оцінювання з хімії(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013) Сухоруков В. П.; Sukhorukov V. P.; Бабенко Олена Михайлівна; Babenko Olena MykhailivnaУ статті розглядається методика дистанційної підготовки учнів до зовнішнього незалежного оцінювання з хімії. Обгрунтована доцільність виділення основних форм підготовки: самопідготовка, робота у школі, робота з репетитором, дистанційна підготовка до зовнішнього незалежного оцінювання.Документ Умови формування та розвитку пізнавального інтересу до хімії учнів старших класів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013) Папуша Л. М.; Papusha L. M.; Бабенко Олена Михайлівна; Babenko Olena MykhailivnaСтаття присвячена питанню формування та розвитку пізнавального інтересу до хімії в учнів старших класів. Розглянуто особливості розвитку пізнавального інтересу у практичній діяльності, а також схарактеризовано етапи уроку на яких доцільно використовувати означений підхід.Документ Формування дослідницьких умінь студентів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Бабенко Олена Михайлівна; Babenko Olena Mykhailivna; Кабанець І. В.; Kabanets I. V.У статті розкривається важливість застосування різних методів формування дослідницьких умінь студентів педагогічних ВНЗ, для подальшого їх використання в своїй майбутній професійній діяльності.Документ Хімічний експеримент з органічної хімії в системі проблемного навчання(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013) Авксьон Ю. Д.; Avkson Yu. D.; Бабенко Олена Михайлівна; Babenko Olena MykhailivnaУ статті розглядається застосування хімічного експерименту, а також впровадження уроків з використанням проблемного експерименту в шкільний курс під час вивчення органічної хімії.Документ Інклюзивна освіта та її переваги(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Бабенко Олена Михайлівна; Babenko Olena Mykhailivna; Глова О. А.; Hlova O. A.У статті висвітлена ідея необхідності забезпечення рівного доступу всіх дітей до повноцінної освіти з урахуванням особливостей їх розвитку та здоров’я. Іклюзивна освіта – це процес розвитку загальної освіти, який має на увазі доступність освіти для всіх, зокрема в пристосуванні до різних потреб усіх дітей, що забезпечує доступ до освіти для дітей з особливими потребами. Інклюзивне навчання базується на основі психолого-педагогічного вивчення потенціалу та особливостей розвитку дитини з особливими освітніми потребами, прогнозування можливих труднощів у процесі навчання та шляхів їх подолання, соціальнопедагогічної взаємодії колективу навчального закладу.