Філологічні студії
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Філологічні студії за Автор "Podosynnikova Hanna Ihorivna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання інтерактивної технології веб-квест у формуванні компетентності в професійному монологічному мовленні майбутніх учителів англійської мови(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Приходько О. А.; Prykhodko O. A.; Подосиннікова Ганна Ігорівна; Podosynnikova Hanna IhorivnaУ статті визначено сутність інтерактивного навчання та роль інтерактивної технології «веб-квест» у навчальному процесі, проаналізовано особливості інтерактивної технології «веб-квест» як засобу формування компетентності у професійному монологічному мовленні майбутніх учителів англійської мови.Документ Лінгвометодична характеристика британських інтернет-видань як засобу формування англомовної комунікативної компетентності у читанні в учнів 9 класу ЗЗСО(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Проніна А. А.; Pronina A. A.; Подосиннікова Ганна Ігорівна; Podosynnikova Hanna IhorivnaУ статті охарактеризовано лінгвометодичні особливості британських інтернетвидань як засобу формування англомовної комунікативної компетентності у читанні в учнів 9 класу ЗЗСО. Уточнено поняття іншомовної комунікативної компетентності. Визначено важливість наближення навчальної обстановки до реальних ситуацій спілкування завдяки автентичним матеріалам, які представляють сучасні англомовні інтернет-видання.Документ Формування англомовної компетентності у техніці читання з використанням ігрових прийомів в учнів 3-го класу закладів загальної середньої освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Логвиненко А. М.; Lohvynenko A. M.; Подосиннікова Ганна Ігорівна; Podosynnikova Hanna IhorivnaУ статті розглянуто формування англомовної компетентності в техніці читання на початковому ступені навчання; зазначено, що використання навчальних ігор значно підвищує мотивацію та інтерес учнів до вивчення іноземної мови. Розглянуто типи ігрових прийомів (навчальних ігор) у цьому процесі. Охарактеризовано методичну типологію буквених ігор для формування англомовної компетентності в техніці читання в учнів 3-го класу закладів загальної середньої освіти.