Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти за Автор "Henkal Svitlana Eduardivna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Організація групової роботи як засобу самореалізації учнів на уроках біології(2020) Хижняк Євгенія Анатоліївна; Khyzhniak Yevheniia Anatoliivna; Генкал Світлана Едуардівна; Henkal Svitlana EduardivnaРозглянуто та проаналізовано основні форми, методи, принципи групової роботи, розроблено методику організації групової роботи як засобу самореалізації учнів на уроках біології. Окреслено педагогічні умови та методологічні підходи до застосування групових форм роботи в навчальному процесі. Визначено результат групової роботи – підвищення рівня мотивації навчання, самореалізація учнів. Наголошується, що групова робота забезпечує підвищення якості навчання учнів.Документ Формування дослідницької компетентності учнів на уроках біології в профільних класах(2020) Терехова Ксенія Миколаївна; Terekhova Kseniia Mykolaivna; Генкал Світлана Едуардівна; Henkal Svitlana EduardivnaМагістерська робота присвячена проблемі формування дослідницької компетентності учнів на уроках біології в профільних класах. Розглядається структура, сутність дослідницької компетентності учнів у контексті дидактичних принципів. Розроблено методику та педагогічні умови її впровадження на уроках біології. Обґрунтовано критерії, рівні, методи формування дослідницької компетентності. Експериментально доведено ефективність розробленої методики, що підтверджено підвищенням рівня навчальних досягнень, мотивації та рівнів дослідницької компетентності учнів.Документ Формування пізнавальних мотивів учнів шляхом висвітлення історико-наукових знань на уроках біології у профільних класах(2020) Бахтін Всеволод Олександрович; Bakhtin Vsevolod Oleksandrovych; Генкал Світлана Едуардівна; Henkal Svitlana EduardivnaКваліфікаційна робота присвячена проблемі формування пізнавальних мотивів шляхом висвітлення історико-наукових знань на уроках біології у профільних класах. Досліджено шляхи формування пізнавальних мотивів учнів у профільних класах. Проаналізовано поняття «мотив» та структуру мотивації навчальної діяльності учнів. Виявлено мотиваційні чинники учнів профільних класів. Під час дослідження було встановлено вплив історико-наукових знань на формування пізнавальних мотивів учнів. Результати експерименту свідчать про підвищення пізнавального інтересу учнів, рівня навчальних досягнень та розвитку пізнавальних мотивів.