Перегляд за Автор "Draha Inna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вища військова освіта в республіці Польща: змістовий аспект(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Драга Інна; Draha InnaУ статті на основі теоретично аналізу наукових джерел виявлено особливості й окреслено змістові засади вищої військової освіти в Польщі, використовуючи такі методи, як порівняння, узагальнення, формалізація, аналіз і синтез. Вивчено історичний розвиток вищої військової освіти в Республіці Польща. Автором визначено низку переваг і недоліків вищої військової освіти в Республіці Польща. Проаналізовано програму реформування вищої військової освіти в Республіці Польща. Визначено основні вимоги до підготовки військових фахівців у Республіці Польща.Документ Методологічні підходи до вищої військової освіти Польщі та України(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Чистякова Ірина Анатоліївна; Chystiakova Iryna Anatoliivna; Драга Інна; Draha InnaУ статті авторами визначено методологічні підходи до вищої військової освіти Польщі (компетентнісний; мультидисциплінарний; міждисциплінарний; практико-орієнтований; особистісно-орієнтований; праксеологічний; консолідацшний; комунікативний) та України (компетентнісний, аксіологічнии, логістичний, особистісно-орієнтований, інтегрований, комунікативний, культурологічний). На основі аналізу наукової літератури та вивчення особливостей організації вищої військової освіти Польщі та України на офіційних сайтах відповідних закладів вищої освіти доведено наявність взаємозв'язку різних підходів загальнонаукової та конкретно-наукової методології, на основі яких здійснюється підготовка студентів у військових ЗВО Польщі та України. У результаті порівняння методологічних підходів до вищої військової освіти Польщі та України з'ясовано, що в обох країнах набір методологічних підходів є рівнозначним. Виявлено спільні методологічні підходи (компетентнісний, особистісно-орієнтований та комунікативний). Доведено, що така ситуація зумовлена національними особливостями систем вищої військової освіти обох країн, а також рівнем їх розвитку та традиціями підготовки майбутніх військовослужбовців.Документ Підготовка військовослужбовців у закладах вищої освіти України(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Чистякова Ірина Анатоліївна; Chystiakova Iryna Anatoliivna; Драга Інна; Draha InnaУ статті з’ясовано особливості підготовки військовослужбовців у закладах вищої освіти Україні. Визначено головні критерії до вимог освіти. Окреслено основні світові тенденції розвитку військової освіти. Доведено, що військове навчання й виховання – це двоєдиний процес, метою якого є підготовка свідомих і вмілих захисників нашої Батьківщини, формування в них високих бойових та моральних якостей, злагодження підрозділів, частин, з’єднань і зрештою – підвищення боєздатності й боєготовності Збройних Сил країни. Суттєвою особливістю військово-педагогічного процесу є те, що він здійснюється в нерозривній єдності зі службовою діяльністю військовослужбовців і має яскраво виражений практичний характер.