Перегляд за Автор "Hudym Svitlana Vasylivna"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Оптимізація розвитку силових якостей в учнів професійно-технічних навчальних закладів шляхом використання вправ з обтяженням(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Бєсєдіна Антоніна Анатоліївна; Biesiedina Antonina Anatoliivna; Гудим Світлана Василівна; Hudym Svitlana Vasylivna; Гудим Микола Павлович; Hudym Mykola PavlovychЗ метою аналізу та оптимізації тренувального процесу розвитку силових якостей юнаків професійно-технічних навчальних закладів із застосуванням вправ з опором на уроках фізичного виховання та в позанавчальний час було обстежено 28 учнів (юнаків) 15 років. Установлено статистично достовірний приріст показників рівня розвитку різних видів сили в юнаків. Виявлено проблеми й фактори, що регламентують ефективність розвитку силових якостей в учнів професійно-технічних навчальних закладів (юнаків) на заняттях з фізичної культури. Також обґрунтовано запропоновану програму покращення силових здібностей учнів старших класів та доведено її ефективність.Документ Організаційно-методичні умови проведення самостійних занять фізичними вправами зі студентами-першокурсниками(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Коломієць Андрій; Kolomiiets Andrii; Гончаренко Ольга Миколаївна; Honcharenko Olha Mykolaivna; Ганчева Владислава; Hancheva Vladyslava; Гудим Світлана Василівна; Hudym Svitlana Vasylivna; Гудим Микола Павлович; Hudym Mykola PavlovychМетою даної статті є розробка та впровадження науково-обґрунтованої системи самостійних занять фізичними вправами з урахуванням індивідуальних особливостей розвитку студентів-першокурсників ЗВО. Якісна характеристика рівня фізичної підготовленості показала, що використання запропонованих організаційно-методичних умов проведення самостійних занять фізичними вправами за всіма тестами забезпечило досягнення найвищих нормативів фізичної підготовленості.Документ Особливості методики розвитку фізичних якостей студентів неспортивних спеціальностей на заняттях фізичною культурою(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Хоменко Сергій Васильович; Khomenko Serhii Vasylovych; Рибалко Петро Федорович; Rybalko Petro Fedorovych; Гудим Світлана Василівна; Hudym Svitlana Vasylivna; Гудим Микола Павлович; Hudym Mykola PavlovychУ даній статті розкривається питання, що одними з головних завдань фізичного виховання у закладах вищої освіти України є залучення студентів до систематичного підвищення рівня рухової активності, збереження і зміцнення здоров’я, забезпечення високого ступеню розвитку рухових якостей, оптимізації функціональних можливостей організму молоді, придбання спеціальних знань, навичок та вмінь, необхідних для майбутньої професійної діяльності. У даній статті визначаються особливості впливу фізичних навантажень на показники функціонального стану центральної нервової системи та розумову працездатність. Виявлено основні механізми оптимальної, напруженої та неадекватної адаптації до важкої м’язової роботи.Документ Особливості організації дозвілля дітей шкільного віку(2015) Гудим Світлана Василівна; Hudym Svitlana Vasylivna; Гудим Микола Павлович; Hudym Mykola PavlovychНа основі вивчення й гігієнічної оцінки умов та організації дозвілля школярів визначено низку несприятливих факторів, що можуть негативно впливати на стан здоров’я дітей. Встановлено, що майже половина респондентів (42,01±2,16 %), вільний від навчання час проводить за комп’ютером, що провокує у 47,27±2,19 % учнів виникнення скарг на погане самопочуття. Визначено, що серед причин скарг дітей у всіх вікових групах переважають тривалі заняття в школі (42,59±2,17 %). Друге місце серед причин скарг у дітей займає тривале виконання домашнього завдання (30,09±2,01 %), третє місце – фізичні навантаження на уроках фізичної культури (27,18±1,95 %). Оцінка робочого місця дітей під час виконання домашнього завдання дозволила встановити вірогідний кореляційний зв’язок між невідповідністю робочого місця гігієнічним вимогам і наявністю скарг (r =0,45, р<0,05).Документ Розвиток координаційних здібностей в легкій атлетиці(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Гудим Микола Павлович; Гудим Світлана Василівна; Рибалко Петро Федорович; Hudym Mykola Pavlovych; Hudym Svitlana Vasylivna; Rybalko Petro FedorovychУ навчально-методичному посібнику представлені результати досліджень по розвитку координаційних здібностей як засобу для підвищення ефективності вивчення техніки виконання різних видів легкої атлетики. Встановлений багатовимірний характер взаємодії та взаємообумовленості координаційних здібностей. Надається аналіз техніки різновидів легкоатлетичних стрибків та метань на різних етапах підготовки. Наданий систематизований навчально-методичний матеріал організації тренувальних занять як для початківців, так і для досвідчених практикуючих тренерів. Представлений посібник відповідає вимогам, що пред’являються до сучасних навчальних та навчально-методичних посібників і може бути рекомендований до використання у навчальному процесі з фізичної підготовки студентської молоді.Документ Формування ціннісного ставлення до здоров’я у студентів ЗВО засобами фізичної терапії(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Самодій Юлія; Samodii Yuliia; Бєсєдіна Антоніна Анатоліївна; Biesiedina Antonina Anatoliivna; Гудим Світлана Василівна; Hudym Svitlana Vasylivna; Гудим Микола Павлович; Hudym Mykola PavlovychЗ метою зміцнення фізичного здоров’я, зменшення ризику розвитку захворювань з’ясовано та схарактеризовано основні засоби фізичної терапії щодо формування ціннісного ставлення до здоров’я: прикладні фізичні вправи та окремі елементи з різних видів спорту, цілісне використання прикладних видів спорту, природні умови та гігієнічні фактори. Розглянуто диференційне застосування засобів фізичної терапії й систематизовано освітні підходи до використання цих засобів студентами. Науково обґрунтовано і розроблено оздоровчо-освітню програму мотивації до здоров’я у студентів ЗВО, яка спрямована на зміцнення фізичного здоров’я, зменшення ризику розвитку захворювань, підвищення рівня мотивації до здоров’я студентів. Визначено, що одним із компонентів здорового способу життя та правильного його формування є фізичне виховання. Охарактеризовані умови фізкультурно-оздоровчих програм. Досліджено результати показників стану здоров’я студентів, оцінку їх рівня фізичної працездатності.