Перегляд за Автор "Martynenko Daria Volodymyrivna"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Дисципліни природничо-математичного циклу в навчальних закладах України: історична ретроспектива(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015) Мартиненко Дар’я Володимирівна; Martynenko Daria VolodymyrivnaУ розвідці узагальнено досвід запровадження дисциплін природничо-математичного циклу в навчальних закладах підвищеного та вищого типу на території України; схарактеризовано особливості їх викладання в Києво-Могилянській академії та православних колегіумах у XVIII столітті.Документ Доброчинність і меценатство у життєдіяльності українських просвітителів XV – XVI ст.(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Мартиненко Дар’я Володимирівна; Martynenko Daria VolodymyrivnaУ статті аналізується система гуманістичних цінностей Ю. Дрогобича, П. Русина, С. Оріховського; зосереджується увага на аспектах патріотизму, захисту і розвитку рідної мови й освіти, доброчинності, піднесенні рівня національної самосвідомості.Документ Пріоритети політики «освіченого гетьманату» К. Розумовського(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Корж-Усенко Лариса Вікторівна; Korzh-Usenko Larysa Viktorivna; Мартиненко Дар’я Володимирівна; Martynenko Daria VolodymyrivnaУстатті праналізовано пріоритетні напрями та зміст політики «освіченого гетьманату» Н. Розумовського, визначені їх якісні та кількісні показники; доведено, що високий рівень освіченості українців у XVIII ст. досягався завдяки діяльності розгалуженоїмережізакладів національного шкільництва.Документ Розвиток національного шкільництва на Лівобережній та Слобідській Україні у XVIII столітті(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Мартиненко Дар’я Володимирівна; Martynenko Daria VolodymyrivnaУ дисертації визначено провідні тенденції та особливості розвитку національного шкільництва на території Лівобережної та Слобідської України у XVIII столітті. З’ясовано стан розроблення проблеми та здійснено авторську класифікацію джерельної бази дослідження, що дозволило уточнити основні поняття – «національне шкільництво» та «національна освітня традиція». Розкрито комплекс зовнішніх і внутрішніх чинників, що зумовлювали становлення та розвиток національного шкільництва на Лівобережній і Слобідській Україні у XVIII столітті. Встановлено, що провідними серед них були педагогічна думка та освітня діяльність представників просвітницького руху, освітньо-виховні традиції в гетьмансько-старшинських родинах. Виокремлено етапи та тенденції розвитку національного шкільництва в досліджуваний період. Доведено, що найвищого рівня розвитку національне шкільництво досягло в період «освіченого гетьманату» К. Розумовського. Визначено організаційні, змістові та методичні особливості функціонування закладів національного шкільництва на Лівобережній та Слобідській Україні у XVIII столітті. Схарактеризовано політику уряду Російської імперії та Св. Синоду щодо розвитку національного шкільництва України в другій половині XVIII століття.Документ Розвиток національного шкільництва на Лівобережній та Слобідській Україні у XVIII столітті(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Мартиненко Дар’я Володимирівна; Martynenko Daria VolodymyrivnaУ дисертації визначено провідні тенденції та особливості розвитку національного шкільництва на території Лівобережної та Слобідської України у XVIII столітті. З’ясовано стан розроблення проблеми та здійснено авторську класифікацію джерельної бази дослідження, що дозволило уточнити основні поняття – «національне шкільництво» та «національна освітня традиція». Розкрито комплекс зовнішніх і внутрішніх чинників, що зумовлювали становлення та розвиток національного шкільництва на Лівобережній і Слобідській Україні у XVIII столітті. Встановлено, що провідними серед них були педагогічна думка та освітня діяльність представників просвітницького руху, освітньо-виховні традиції в гетьмансько-старшинських родинах. Виокремлено етапи та тенденції розвитку національного шкільництва в досліджуваний період. Доведено, що найвищого рівня розвитку національне шкільництво досягло в період «освіченого гетьманату» К. Розумовського. Визначено організаційні, змістові та методичні особливості функціонування закладів національного шкільництва на Лівобережній та Слобідській Україні у XVIII столітті. Схарактеризовано політику уряду Російської імперії та Св. Синоду щодо розвитку національного шкільництва України в другій половині XVIII століття.Документ Розвиток освіти на Лівобережній та Слобідській Україні у XVIII ст.: джерелознавчий аспект(2013) Мартиненко Дар’я Володимирівна; Martynenko Daria VolodymyrivnaУ статті здійснено джерелознавчий аналіз розвитку освіти на Лівобережній та Слобідській Україні у XVIII ст.; наведено різні підходи до вивчення документів. Подано авторську класифікацію джерельної бази обраної проблеми, в основу якої покладено родовидові ознаки: офіційні документи та діловодна документація (архівні й опубліковані); матеріали особистого походження (щоденники, листи, спогади сучасників, свідчення іноземців); навчальна література, наукові та художні твори. Доведено високу інформаційну насиченість і значимість вітчизняних архівосховищ.Документ Тенденції розвитку мистецької освіти на Лівобережній та Слобідській Україні у XVIII столітті(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Мартиненко Дар’я Володимирівна; Martynenko Daria VolodymyrivnaУ статті висвітлено основні напрями мистецької освіти на Лівобережній та Слобідській Україні у XVIII ст.; зосереджена увага на навчальних закладах музично-художнього спрямування, спеціалізованих цехах та колективах при панських маєтках, зокрема виокремлено новітні підходи в їх культурно- просвітницькій діяльності.