Перегляд за Автор "Stepanets Mykola Yuriiovych"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ The Content оf Master оf Education Programmes іn Canadian Universities(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Stepanets Mykola Yuriiovych; Степанець Микола ЮрійовичEducational programmes that prepare future professionals in education have been reviewed in this article. A report from the Association of Canadian Deans of Education, which reflects that high quality professional teacher education, together with active and responsible education policies, is the foundation of civil society and Canada's future in a global context, was examined. Two master's programmes at the University of Alberta and the University of Toronto are analysed. The programmes include compulsory courses, elective courses and a research component. It is argued that Canadian Master's degree programmes include a significant number of subjects which contribute to professional competence of a competitive graduate.Документ Досвід США в підготовці магістрів із педагогічної освіти(2017) Довгополова Ганна Геннадіївна; Dovhopolova Hanna Hennadiivna; Степанець Микола Юрійович; Stepanets Mykola YuriiovychУ статті розглянуто досвід підготовки магістрів із педагогічної освіти у США. Мета статті - аналіз змісту навчання вищої школи й дослідження організації підготовки магістрів із педагогічної освіти США. Виокремлено види магістерських програм та специфіка підготовки магістрантів, що зумовлена відповідною їх практичною підготовкою, особливостями законодавчої бази США, традиційним демократичним характером освіти. Проаналізовано зміст та основні форми отримаання магістерської підготовки в контексті вищої освіти США.Документ Професійне вигорання як перешкода пізнавально-творчої самореалізації педагогічних кадрів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Степанець Микола Юрійович; Stepanets Mykola YuriiovychМетою статті є виявлення основних аспектів професійного вигорання як перешкоди для пізнавально-творчої самореалізації педагогічних кадрів. У статті використано такі методи дослідження: системно-структурний та функціональній аналіз, теоретичний аналіз вітчизняних і зарубіжних наукових джерел. Розглядаються питання творчості та пізнавально-творчої самореалізації педагога. Порушено проблему синдрому професійного вигорання педагога. Розкриваються причини виникнення, симптоматика цього феномена в педагогічних працівників, а також наслідки його впливу на пізнавально-творчу самореалізацію. Перспективою подальших досліджень є розробка програми підготовки до збереження й зміцнення психічного здоров'я педагогів.Документ Стан дослідженості проблеми організаційно-педагоічних умов підготовки магістрів педагогічної освіти в США(Херсонський державний університет, 2018) Довгополова Ганна Геннадіївна; Dovhopolova Hanna Hennadiivna; Степанець Микола Юрійович; Stepanets Mykola YuriiovychУ статті розглянуто стан дослідженості проблеми організаційно-педагогічних умов підготовки магістрів педагогічної освіти у США через вивчення аспектів досліджуваної проблеми, що висвітлюються в роботах із порівняльно-педагогічної американістики. А саме: історичний; філософський; управлінський; навчальний.Документ Ґенеза вищої педагогічної освіти в Канаді(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Степанець Микола Юрійович; Stepanets Mykola YuriiovychУ статті виокремлено основні етапи становлення вищої педагогічної освіти в Канаді на прикладі провінції Онтаріо, починаючи з 1847 року. Розглянуто впровадження інноваційних методів для підвищення якості викладання. Висвітлено вимоги до педагогів на початку реформування педагогічної освіти в XIX ст. та на сучасному етапі. Описано утворення в університетах перших педагогічних факультетів. Проаналізовано місце та обов’язки педагогічного коледжу Онтаріо в системі освіти Канади.