Кафедра ОТМ та дизайну
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра ОТМ та дизайну за Ключові слова "art"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аутсайдерське мистецтво: різноаспектність проблеми(CумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Северин Світлана Сергіївна; Severyn Svitlana Serhiivna; Кохан Наталія Михайлівна; Kokhan Nataliia MykhailivnaНаприкінці ХІХ – на початку ХХ століття відбуваються значні зрушення кордонів культури в соціальній, філософській, естетичній сферах. Цей процес триває до нашого часу і приводить до зміни цінностей та художніх підходів у творчості, наслідком чого стають нові явища та художні напрямки в мистецтві і культурі. Насамперед відзначається зростання інтересу до нетрадиційного мистецтва в таких його видах і проявах, як наїв, примітив, мистецтво самоучок, аутсайдерське мистецтво, арт-брют, дитяча творчість. Ці явища «на загальних умовах» залучаються до глобального художнього процесу. У дослідженні проблематики аутсайдерського мистецтва значущими є саме мистецтво як явище, його ідеали, естетична цінність, а також процеси та фактори, що впливали на його трансформацію. Актуальність аутсайдерського мистецтва визначається різними аспектами, а саме: 1) культурологічною перспективою (значні зміни у соціокультурному процесі ХХ – початку ХХІ століття); 2) новітнім характером мистецтва, що є закономірним під час зрушень у динаміці культури; 3) смисловим зближенням з мистецтвом душевнохворих та ін. Мета– висвітлити особливості аутсайдерського мистецтва та окреслити його специфіку. Поставлена мета потребує вирішення наступних завдань: – з’ясувати стан дослідженості аутсайдерського мистецтва в теорії мистецтвознавства; – розглянути історію його розвитку; – висвітлити особливості аутсайдерського мистецтва та окреслити його специфіку: – простежити популяризацію творчості художників аутсайдерів у музейній та виставковій справі, на аукціонах тощо. Об’єкт дослідження аутсайдерське мистецтво ХХ – початку ХХІ століть. Предмет – різноаспектність прояву аутсайдерського мистецтва Структура і обсяг роботи. Магістерська робота складається зі вступу, двох розділів, висновків до кожного розділу, загальних висновків, списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи – 65 сторінок. Кількість використаних джерел –82.Документ Використання художньої творчості в контексті арт-терапевтичних викликів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Крамаренко Юліана Генадіївна; Kramarenko Yuliana Henadiivna; Никифоров Андрій Михайлович; Nykyforov Andrii MykhailovychУ даній магістерській роботі схарактеризовано арт-терапевтичні можливості образотворчого мистецтва, проаналізовано теоретичні основи арт-терапевтичних можливостей образотворчого мистецтва в зарубіжних та вітчизняних дослідженнях, розглянуто методичні засади застосування технік арт-терапії в сучасному освітньому процесі, виявлено особливості використання засобів арт-терапевтичних можливостей образотворчого мистецтва в навчанні та вихованні дітей з особливими потребами, обґрунтувано актуалізацію засобів арт-терапії в сучасному освітньому просторі.Документ Методична компетентність майбутніх культурологів як один з головних компонентів їх педагогічної освіти(Baltija Publishing, 2021-04) Коваленко Олександр Вікторович; Kovalenko Oleksandr ViktorovychУ даній роботі зазначено, що що процес формування методичної компетентності майбутніх культурологів, як елемента їх педагогічної освіти в умовах класичного університету, буде ефективним, якщо: - на основі врахування динаміки соціальних функцій системи вищої професійної освіти, вивчення методологічних основ організації професійного становлення культурологів буде виявлена необхідність і можливість процесу їх педагогічної освіти під час професійної підготовки; - буде визначена структура методичної компетентності майбутнього культуролога, як елемента його педагогічної освіти, та буде розроблена й впроваджена модель її формування; - буде виділена група критеріїв для оцінки ефективності процесу формування методичної компетентності майбутнього культуролога, визначено рівні та відповідні показники, методики діагностики по кожному з критеріїв; - буде розроблено теоретико-методологічний супровід процесу формування методичної компетентності майбутнього культуролога в умовах фахової підготовки.Документ Постать Т. Г. Шевченка у творчості митців Сумщини(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Грабовська Ольга Володимирівна; Hrabovska Olha Volodymyrivna; Никифоров Андрій Михайлович; Nykyforov Andrii MykhailovychМагістерська робота присвячена дослідженню тенденцій зображення постаті Тараса Шевченка в творчості митців Сумщини. У роботі схарактеризовано стан дослідження художньої спадщини Т. Шевченка, проаналізовано тему становлення Шевченка-художника в історико-мистецтвознавчих дослідженнях, розглянуто напрями вшанування пам’яті Тараса Шевченка у творчому доробку митців Сумщини ХХ століття, виявлено тенденції зображення Кобзаря у творах сучасних митців Сумщини.Документ Роль національного музичного мистецтва у вихованні учнів старшого шкільного віку(СГ НТМ «Новий курс», 2021-02) Коваленко Олександр Вікторович; Тао Є; Kovalenko Oleksandr Viktorovych; Tao YeСтаття присвячена визначенню ролі національного музичного мистецтва у вихованні школярів старшого шкільного віку. В даній роботі проаналізовано питання та можливості естетичного виховання школярів засобами музичного мистецтва. Визначено, що освоєння національного музичного мистецтва регіону в навчально-виховному процесі учнів старшого шкільного віку буде сприяти оволодінню різнобічних знань про музичну культуру, розвитку естетичних і музичних інтересів і потреб, широті національної самосвідомості, будучи важливим фактором формування музичної культури школярів, зростання духовних потреб та ідеалів молодого покоління в умовах сучасної освіти.