Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс»
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс» за Ключові слова "activity approach"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Діяльнісний підхід як основа творчого розвитку учнів на уроках математики(ФОП Цьома С. П., 2020) Волошена В. В.; Voloshena V. V.В статті обґрунтовано особливості реалізації діяльнісного підходу в навчанні математики. Визначено влив зазначеного підходу на творчий розвиток школярів. Охарактеризовано умови використання діяльнісного підходу вчителем на уроках. Наведена система використання творчих завдань для формування математичного мислення.Документ Методологічні засади розробки системи засобів навчання математики(ФОП Цьома С. П., 2017) Тарасенкова Н. А.; Tarasenkova N. A.; Бурда М. І.; Burda M. I.Розглядаються вимоги щодо реалізації компетентнісного, особистісно орієнтованого та діяльнісного підходів у підручниках і посібниках з математики для загальноосвітньої школи.Документ Таксономія Блума, як інструмент реалізації діяльнісного підходу в навчанні молодших школярів(ФОП Цьома С. П., 2020) Кондратюк Світлана Миколаївна; Kondratiuk Svitlana Mykolaivna; Васько Ольга Олександрівна; Vasko Olha OleksandrivnaРозглянуто проблему визначення мети заняття в умовах впровадження діяльнісного підходу до навчання молодших школярів. Встановлено, що найчастіше мета уроку визначається відносно діяльності вчителя, а не учня, що призводить до формалізму в навчанні. Обґрунтовано, що одним із інструментів, який дозволяє реалізувати діяльнісний підхід, сприяє розвитку критичного мислення школярів – є таксономія Блума. Відповідно до таксономії Блума навчальні цілі утворюють ієрархію, яка включає шість рівнів: знання, розуміння, застосування, аналіз, синтез, оцінювання.