Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс»
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс» за Ключові слова "adaptation"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання творчих завдань під час адаптації учнів 5-х класів до вивчення математики в основній школі(2015) Насадюк Т. О.; Nasadiuk T. O.Стаття присвячена проблемі адаптації учнів 5-х класів при переході з початкової в основну школу. Проаналізовані психологічні особливості дітей молодшого підліткового віку. Запропоновані поради для успішної психологічної адаптації молодших підлітків в процесі вивчення математики.Документ Особливості адаптації першокурсників у вищому навчальному закладі(2015) Махомета T. M.; Makhometa T. M.; Кучерява О. Ю.; Kucheriava O. Yu.У статті розглянуто особливості процесу адаптації студентів-першокурсників до навчання у вищому навчальному закладі. З’ясовано основні труднощі, що зазвичай виникають під час процесу адаптації студентів першого курсу навчання та шляхи їх подолання. Виокремлено фактори, що впливають на адаптацію студентів до умов навчання у вузі.Документ Розвиток пізнавальної активності учнів у процесі виконання навчальних проектів з математики(2015) Мовчан С. М.; Movchan S. M.У статті розглянуто проблеми пошуку шляхів розвитку пізнавальної активності учнів основної школи. Описано можливі зв’язки між видами діяльності учнів і характером пізнавальної активності. Розкрито значення навчальних проектів під час вивчення математики.