Ways of the Pianists-Performers Training Improvement in Art Institutions of Higher Education of China

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2020
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
Based on the analysis of the existing problems, the article highlights the ways of improving the pianists-performers training in art institutions of higher education in China. The main recommendations that will help improve the quality of pianists-performers training in art institutions of higher education, include: increasing the level of music-theoretical knowledge, historical thinking and auditory experience of European music perception by students; improving the mechanism of performance mastering of the sound space by musicians; forming students’ ideas about musical drama; guiding students’ independent work through special tasks aimed at expanding the artistic worldview, the general thesaurus; developing and creating a specialized resource on the Internet to promote advanced methods of training pianists.
У статті на основі аналізу існуючих проблем висвітлено шляхи вдосконалення підготовки піаністів-виконавців у мистецьких закладах вищої освіти Китаю. Основними проблемами, що склалися в Китаї в системі підготовки фахівців у галузі фортепіанного виконавства, визначено: проблему розробки навчальних програм за напрямом підготовки «Фортепіанне виконавство»; різні стандарти в різних частинах країни; проблему побудови навчальних дисциплін; проблему методик навчання; проблему вибору навчальних матеріалів; проблему етики відносин «викладач – студент». У результаті аналізу наукових праць китайських учених та вивчення практики діяльності мистецьких закладів вищої освіти досліджуваної країни запропоновано шляхи вдосконалення підготовки піаністів-виконавців у мистецьких закладах вищої освіти Китаю, а саме: формування сучасної системи репертуару; розробка нових механізмів управління освітою; застосування сучасних педагогічних підходів до навчання; використання спеціалізованої, структурованої та взаємозалежної навчальної літератури відповідно до рівня професійної підготовки студентів; включення зарубіжних композицій для розширення творчого світогляду студентів; подальший розвиток баз даних музичних композицій; розробка навчальної програми, до якої буде включатися не тільки суто фортепіанне виконавство, але й інші дисципліни, зокрема транспозиція, імпровізація, гра з листа тощо; підвищення рівня музично-теоретичних знань, історичного мислення та слухового досвіду сприйняття європейської музики студентами; удосконалення механізму засвоєння піаністами-виконавцями звукового простору; формування уявлень у студентів про музичну драматургі.; здійснення керівництва самостійною роботою студентів, використовуючи спеціальні завдання, які будуть спрямовуватися на розширення художнього світогляду, загального тезаурусу; розроблення та створення в мережі Інтернет спеціалізованого ресурсу для популяризації передових методів підготовки піаністів-виконавців.
Опис
Ключові слова
pianists-performers, training of pianists-performers, art institutions of higher education, China, піаністи-виконавці, підготовка піаністів-виконавців, мистецькі заклади вищої освіти, Китай
Бібліографічний опис
Chystiakova, I. Ways of the Pianists-Performers Training Improvement in Art Institutions of Higher Education of China [Text] / I. Chystiakova, Van Boiuan // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. А. Бойченко, О. А. Біда та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2020. – № 9 (103). – С. 512–523. – DOI: 10.24139/2312-5993/2020.09/512-523.