Формування екологічних знань майбутніх педагогів в освітньому процесі магістратури

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2021
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
В магістерській роботі розглянуто теоретико-практичні засади дослідження формування екологічних знань майбутніх педагогів в освітньому процесі магістратури. Уточнено поняттєво-категоріальний апарат дослідження. Визначено стан розробленості проблеми формування екологічних знань у науковій літературі. Розроблено модель формування екологічних знань майбутніх педагогів в освітньому процесі магістратури. Експериментально перевірено модель і педагогічні умови, що забезпечують процес формування екологічних знань майбутніх педагогів. Уточнено поняттєво-категоріальний апарат дослідження та визначено стан розробленості проблеми формування екологічних знань у науковій літературі; розроблено модель формування екологічних знань майбутніх педагогів, що передбачає єдність структурних (мети, змісту, організаційних форм, методів, засобів) і функціональних (мотиваційна, прогностична, організаційна, аналітична, контролююча, корекційна) компонентів. Теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови реалізації означеної моделі (застосування активних методів навчання, використання інтеграційного підходу та міждисциплінарного синтезу як провідних для формування екологічних знань майбутніх педагогів в освітньому процесі магістратури, доцільність упровадження відповідного інтегративного спецкурсу).
In the master’s work the theoretical and practical research bases of formation of ecological knowledge of future teachers in magistracy educational process are considered. The conceptual and categorical apparatus of research is specified. The development state of the problem of ecological knowledge formation in the scientific literature is determined. A formation model of ecological knowledge of future teachers in the magistracy educational process is developed. The model and pedagogical conditions that ensure the forming process of ecological knowledge of future teachers have been experimentally tested. The conceptual and categorical apparatus of research is specified and the development state of the formation problem of ecological knowledge in the scientific literature is determined; a model of formation of ecological knowledge of future teachers has been developed, which envisages unity of structural (goals, content, organizational forms, methods, means) and functional (motivational, prognostic, organizational, analytical, controlling, corrective) components. The pedagogical conditions of realization of the specified model are theoretically substantiated and experimentally checked (application of active teaching methods, use of integration approach and interdisciplinary synthesis as leading for formation of ecological knowledge of future teachers in magistracy educational process, expediency of introduction of corresponding integrative special course).
Опис
Ключові слова
формування, екологічні знання, майбутній педагог, освітній процес, магістратура, formation, ecological knowledge, future teacher, educational process, magistracy
Бібліографічний опис
Стебницький, Р. А. Формування екологічних знань майбутніх педагогів в освітньому процесі магістратури [Текст] : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр / Р. А. Стебницький, науковий керівник Л. В. Корж-Усенко. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2021. – 100 с.