Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/12425
Title: Формування психолого-педагогічної готовності майбутніх викладачів вищої школи до професійної діяльності
Other Titles: Formation of Psychologo-Pedagogical Readiness of Higher School Future Teachers for Professional Activity
Authors: Проценко, Ірина Іванівна
Protsenko, Iryna Ivanivna
Покидько, Михайло Олегович
Pokydko, Mykhailo Olehovych
Keywords: формування
психологічна готовність
майбутні викладачі
педагогічна діяльність
закладі освіти
formation
psychological readiness
future teachers
pedagogical activity
educational institutions
Issue Date: 2021
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Покидько, М. О. Формування психолого-педагогічної готовності майбутніх викладачів вищої школи до професійної діяльності [Текст] : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр / М. О. Покидько, науковий керівник І. І. Проценко. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021. – 74 с.
Abstract: В магістерській роботі розглянуто теоретико-практичні основи формування психолого-педагогічної готовності майбутніх викладачів вищої школи до професійної діяльності. Виокремлено сутність поняття психолого-педагогічна готовність майбутніх викладачів вищої школи до професійної діяльності. Проаналізовано зміст основних компонентів структури психолого-педагогічної готовності майбутніх викладачів вищої школи до професійної діяльності. Виявлено провідні фактори, що визначають процес формування психолого-педагогічної готовності майбутніх викладачів вищої школи до професійної діяльності. Розроблено практичні рекомендації щодо формування психолого-педагогічної готовності майбутніх викладачів вищої школи до професійної діяльності. Розкрито структуру психолого-педагогічної готовності майбутніх викладачів вищої школи до професійної діяльності; визначено психолого-педагогічні умови формування психолого-педагогічної готовності майбутніх викладачів вищої школи до професійної діяльності; виявлено якісні зміни психолого-педагогічної готовності майбутніх викладачів вищої школи до професійної діяльності.
In the master’s work the theoretical and practical bases of psychologo-pedagogical readiness of higher school future teachers for professional activity are considered. The concept essence of psychologo-pedagogical readiness of higher school future teachers for professional activity is highlighted. The main components content of the psychologo-pedagogical readiness of higher school future teachers for professional activity is analyzed. The leading factors that determine the process of psychologo-pedagogical readiness of higher school future teachers for professional activity are identified. Practical recommendations for the formation of psychologo-pedagogical readiness of higher school future teachers for professional activity have been developed. The psychologo-pedagogical readiness of higher school future teachers for professional activity is revealed; psychological and pedagogical conditions for the psychological readiness formation psychologo-pedagogical readiness of higher school future teachers for professional activity are determined; qualitative changes of psychologo-pedagogical readiness of higher school future teachers for professional activity are revealed.
URI: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/12425
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Покидько магістерська.pdf1,06 MBAdobe PDFView/Open
протокол.pdf357,53 kBAdobe PDFView/Open
Рецензія.pdf100,44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.