Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/12425
Title: | Формування психолого-педагогічної готовності майбутніх викладачів вищої школи до професійної діяльності |
Other Titles: | Formation of Psychologo-Pedagogical Readiness of Higher School Future Teachers for Professional Activity |
Authors: | Проценко, Ірина Іванівна Protsenko, Iryna Ivanivna Покидько, Михайло Олегович Pokydko, Mykhailo Olehovych |
Keywords: | формування психологічна готовність майбутні викладачі педагогічна діяльність закладі освіти formation psychological readiness future teachers pedagogical activity educational institutions |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | СумДПУ імені А. С. Макаренка |
Citation: | Покидько, М. О. Формування психолого-педагогічної готовності майбутніх викладачів вищої школи до професійної діяльності [Текст] : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр / М. О. Покидько, науковий керівник І. І. Проценко. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021. – 74 с. |
Abstract: | В магістерській роботі розглянуто теоретико-практичні основи формування психолого-педагогічної готовності майбутніх викладачів вищої школи до професійної діяльності. Виокремлено сутність поняття психолого-педагогічна готовність майбутніх викладачів вищої школи до професійної діяльності. Проаналізовано зміст основних компонентів структури психолого-педагогічної готовності майбутніх викладачів вищої школи до професійної діяльності. Виявлено провідні фактори, що визначають процес формування психолого-педагогічної готовності майбутніх викладачів вищої школи до професійної діяльності. Розроблено практичні рекомендації щодо формування психолого-педагогічної готовності майбутніх викладачів вищої школи до професійної діяльності. Розкрито структуру психолого-педагогічної готовності майбутніх викладачів вищої школи до професійної діяльності; визначено психолого-педагогічні умови формування психолого-педагогічної готовності майбутніх викладачів вищої школи до професійної діяльності; виявлено якісні зміни психолого-педагогічної готовності майбутніх викладачів вищої школи до професійної діяльності. In the master’s work the theoretical and practical bases of psychologo-pedagogical readiness of higher school future teachers for professional activity are considered. The concept essence of psychologo-pedagogical readiness of higher school future teachers for professional activity is highlighted. The main components content of the psychologo-pedagogical readiness of higher school future teachers for professional activity is analyzed. The leading factors that determine the process of psychologo-pedagogical readiness of higher school future teachers for professional activity are identified. Practical recommendations for the formation of psychologo-pedagogical readiness of higher school future teachers for professional activity have been developed. The psychologo-pedagogical readiness of higher school future teachers for professional activity is revealed; psychological and pedagogical conditions for the psychological readiness formation psychologo-pedagogical readiness of higher school future teachers for professional activity are determined; qualitative changes of psychologo-pedagogical readiness of higher school future teachers for professional activity are revealed. |
URI: | http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/12425 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Покидько магістерська.pdf | 1,06 MB | Adobe PDF | View/Open | |
протокол.pdf | 357,53 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Рецензія.pdf | 100,44 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.