Візуалізація як тренд інноваційного розвитку освіти в Україні

Анотація
Проблемою, з якою стикається людина в інформаційному суспільстві, можна вважати відсутність вмінь знайти і використати потрібний матеріал замість потреби знати цей матеріал. Це, зокрема, тягне за собою потребу швидкого сприйняття довгих текстів, що актуалізує питання їх подання у іншій, не текстовій, а більш стислій, більш лаконічній формі. Тому актуальними та затребуваними стають технології навчання, які сприяють формуванню умінь швидко опрацьовувати великі за обсягами інформаційні потоки. Серед таких технологій окремою групою варто виділити ті, які у своїй основі спираються на зорове сприйняття образів.
The problem facing people in the information society, can be considered lack of skills to find and use the right material instead of the need to know this material. This, in particular, entails the need of quick perception of long texts that actualizes the issues of their submission to another, not the text, but more concise, more concise form. Therefore, an important and strong demand for technology training, which contribute to the formation of the ability to quickly process large information flows. Among these technologies separate group should highlight those, which are fundamentally based on the visual perception of images.
Опис
Ключові слова
візуалізація, visualization, тренд, trend, інноваційний розвиток, innovative development, освіта в Україні, education in Ukraine, когнітивна графіка, cognitive graphics, когнітивна візуалізація, cognitive visualization
Бібліографічний опис
Семеніхіна, О. В. Візуалізація як тренд інноваційного розвитку освіти в Україні [Текст] / О. В. Семеніхіна, А. О. Юрченко, Д. С. Безуглий // Інформаційні технології – 2017 : зб. тез ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих науковців, 18 травня 2017 р., м. Київ / Київський ун-т ім. Б. Грінченка ; відповідальні за вип.: М. М. Астаф’єва, Д. М. Бодненко, В. П. Вембер, О. М. Глушак, О. С. Литвин, Н. П. Мазур. – Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2017. – С. 227–229.