Socio-Cultural Adaptation of Foreign Medic Students in Ukrainian Speaking Environment on the Basis of Modern Approaches
Вантажиться...
Дата
2017-08
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
The article reveals the main aspects of foreign medic students’ adaptation to the
educational and linguistic environment in Ukraine, taking into account modern approaches. On the
basis of analysis scientific, statistic sources, normative documents, empirical methods of investigation
and practical experience of medical faculties of higher educational institutions the role of crosscultural
and socio-cultural adaptation has been generalized. Adaptation to Ukrainian speaking
education environment of foreign medic students requires from lecturers the creation of effective
forms and methods of teaching Ukrainian language as a foreign. Axiological, praxeological, crosscultural,
communicative, personal- and professional- oriented approaches help to involve foreign
students into Ukrainian socio-cultural and language environment. Taking into consideration the
increasing number of foreign students in Ukraine, there is a necessity of improving language training
within intercultural peculiarities. Interrelation and integration of the major pedagogical approaches
into language training of foreign medic students create the background of successful psychological
and socio-cultural adaptation.
Стаття розкриває основні аспекти адаптації іноземних медиків студентів до освітнього та мовного середовища в Україні, з урахуванням сучасних підходів. На основі аналізу наукових, статистичних джерел, нормативних документів, емпіричних методів дослідження і практичного досвіду медичних факультетів вищих навчальних закладів роль міжкультурної і соціокультурної адаптації була узагальнена. Адаптація до української мови освітнього середовища іноземних медиків вимагає від викладачів створення ефективної форми та методів викладання української мови як іноземної. Аксіологічні, праксеологічні, міжкультурні, комунікативні, особисті та професійні підходи допоможуть залучити іноземних студентів в українську соціокультурне та мовленнєве середовище. Враховуючи збільшення кількості іноземних студентів в Україні, існує необхідність вдосконалення мовної підготовки в межах міжкультурних особливостей. Взаємозв'язок та інтеграція основних педагогічних підходів у вивчення мови іноземних студентів-медиків створюється фон успішної психологічної і соціально-культурної адаптації.
Стаття розкриває основні аспекти адаптації іноземних медиків студентів до освітнього та мовного середовища в Україні, з урахуванням сучасних підходів. На основі аналізу наукових, статистичних джерел, нормативних документів, емпіричних методів дослідження і практичного досвіду медичних факультетів вищих навчальних закладів роль міжкультурної і соціокультурної адаптації була узагальнена. Адаптація до української мови освітнього середовища іноземних медиків вимагає від викладачів створення ефективної форми та методів викладання української мови як іноземної. Аксіологічні, праксеологічні, міжкультурні, комунікативні, особисті та професійні підходи допоможуть залучити іноземних студентів в українську соціокультурне та мовленнєве середовище. Враховуючи збільшення кількості іноземних студентів в Україні, існує необхідність вдосконалення мовної підготовки в межах міжкультурних особливостей. Взаємозв'язок та інтеграція основних педагогічних підходів у вивчення мови іноземних студентів-медиків створюється фон успішної психологічної і соціально-культурної адаптації.
Опис
Ключові слова
foreign medic students, adaptation, socio-cultural adaptation, Ukrainian speaking environment., pedagogical approaches, іноземні медики, адаптація, соціокультурна адаптація, україномовне середовище, педагогічні підходи
Бібліографічний опис
Semenog, O. M. Socio-Cultural Adaptation of Foreign Medic Students in Ukrainian Speaking Environment on the Basis of Modern Approaches [Text] / O. M. Semenog, I. S. Levenok // International Scientific and Practical Conference “WORLD SCIENCE”. – 2017. – № 8 (24), Vol. 4. – Р. 13–17.