Наукові видання

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Документ
    Репродуктивне здоров’я жінок раннього фертильного віку: фактори ризику та збереження
    (CумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Калиниченко Ірина Олександрівна; Kalynychenko Iryna Oleksandrivna; Калиниченко Д. О.; Kalynychenko D. O.
    Монографія присвячена проблемі наукового обґрунтування системи медико-соціальних заходів щодо збереження та підвищення репродуктивного потенціалу жінок раннього фертильного віку на основі комплексного гігієнічного дослідження. Авторами представлено комплексне дослідження репродуктивної поведінки, репродуктивних умов, соціальних та гігієнічних факторів життя залежно від типів гендерної ідентичності дівчат віком від 17 до 22 років; обґрунтовано алгоритм діагностики репродуктивного потенціалу та систему медико-психологічної та соціальної допомоги; визначено соціально-гігієнічні та психолого-педагогічні умови для формування репродуктивного потенціалу молоді. Авторами пропонуються методи скринінг-діагностики репродуктивного здоров’я та оцінки репродуктивного потенціалу дівчат 17-22 років у дошлюбний період, які можуть бути використані медиками під час профілактичних оглядів для розробки заходів первинної профілактики порушень репродуктивного здоров’я. Монографія орієнтована на широке коло читачів: фахівців профілактичної медицини, лікарів - гінекологів, педіатрів та студентів медичних спеціальностей.
  • Документ
    Спосіб оцінювання адаптації дітей до навчання у закладах дошкільної та загальної середньої освіти
    (CумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Калиниченко Ірина Олександрівна; Kalynychenko Iryna Oleksandrivna; Антомонов Михайло Юрійович; Antomonov Mykhailo Yuriiovych; Гозак Світлана; Hozak Svitlana; Латіна Ганна Олександрівна; Latina Hanna Oleksandrivna; Заікіна Ганна Леонідівна; Zaikina Hanna Leonidivna; Колесник А. С.; Kolesnyk A. S.
    У науково-методичному виданні надано методичні матеріали щодо оцінювання адаптації дітей до навчання у закладах дошкільної та загальної середньої освіти. Для практичного використання методичних матеріалів передбачається використовувати показники вегетативного забезпечення діяльності організму, нейродинамічних властивостей, слухової пам’яті, розумової працездатності та емоційного стану дитини. Призначено для лікарів, психологів з метою діагностики та прогнозування адаптації дітей до навчання у закладах освіти. Розробка буде корисною для науковців у галузі знань 22 «Охорона здоров’я» та 09 «Біологія».
  • Документ
    Комплексні методики кількісної оцінки здоров'язбережувальної діяльності у закладах освіти
    (2021) Калиниченко Ірина Олександрівна; Антомонов Михайло Юрійович; Латіна Ганна Олександрівна; Тонкопей Юлія Леонідівна; Заікіна Ганна Леонідівна; Kalynychenko Iryna Oleksandrivna; Antomonov Mykhailo Yuriiovych; Latina Hanna Oleksandrivna; Tonkopei Yuliia Leonidivna; Zaikina Hanna Leonodivna
    У монографії представлено сучасний підхід щодо комплексних оцінок ефективності впровадження здоров’язбережувальних технологій в умовах реальної здоров'язбережувальної діяльності у закладах освіти, охорони здоров’я та соціального захисту населення. Використано міжгалузевий підхід щодо розробки інтегральних оцінок з використанням показників фізичного розвитку, функціональних можливостей організму, неспецифічної резистентності організму, психологічних особливостей особистості, гігієнічної оцінки внутрішньошкільного середовища, умов життєдіяльності різних груп населення та медико-генетико-демографічних показників. У монографії висвітлено теоретичні і практичні аспекти застосування здоров’язбережувальних технологій для різних груп населення