З історії европейської педагогічної інноватики кінця XIX – початку XX ст.: «нові школи»

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2017
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Статтю присвячено розгляду становлення й розвитку європейських «нових шкіл» як альтернативних навчально-виховних закладів, у яких апробовувались нововведення реформаторської педагогіки. Приділено увагу визначенню загальних характеристик щодо інноваційних особливостей шкіл «нового виховання».
The article views the foundation and development of the European “new schools” as alternative institutions where new ideas of Reform Pedagogy were tested. Special focus is at defining the general characteristics of the innovative peculiarities of “new education” schools.
Опис
Ключові слова
реформаторська педагогіка, «нові школи», альтернативні навчальні заклади, інновації у організації навчання й виховання, reformed pedagogy, "new schools", alternative educational institutions, innovations in the organization of education and upbringing
Бібліографічний опис
Осьмук, Н. Г. З історії европейської педагогічної інноватики кінця XIX – початку XX ст.: «нові школи» [Текст] / Н. Г. Осьмук // Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка : збірник наукових статей : у 2 ч. / за заг. ред. О. В. Зосименко. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2017. – Ч. 2. – С. 205–209.