Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4596
Title: Навчання молодших школярів запитальної діяльності
Other Titles: Educating of Junior Schoolchildren Interrogative Activity
Authors: Крівшенко, Ліна Миколаївна
Krivshenko, Lina Mykolaivna
Лях, Віктор Васильович
Liakh, Viktor Vasylovych
Keywords: діалогова взаємодія
запитальна діяльність
банк запитань
опис
творчі методи
опорні таблиці
план-алгоритм
молодші школярі
dialogue cooperation
asking activity
bank of questions
describing
creative methods
Issue Date: 2012
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Крівшенко, Л. M. Навчання молодших школярів запитальної діяльності [Текст] / Л. M. Крівшенко, В. В. Лях // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 8 (26). – С. 155–165.
Abstract: У статті розкриваються етапи та способи навчання молодших школярів запитальної діяльності. Приводяться приклади опорних таблиць із запитальними словами та індивідуальною картою з планом-алгоритмом для складання розповіді з елементами опису. Охарактеризовано основні здобутки з пошуку оптимальних шляхів і методів опанування запитальною діяльністю у процесі реалізації дидактичної технології навчання молодших школярів діалогової взаємодії.
The article reveals major achievements in the investigation of the optimal ways and methods of learning to ask questions while using the didactic technology of teaching primary school pupils to interact with each other.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/4596
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Krivshenko.pdf158,81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.