Діагностичний підхід до оцінки ефективності формування діалогових професійно-творчих умінь майбутнього вчителя

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розглядаються основні критерії та показники для діагностики основних діалогових професійно-творчих умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін. З'ясовано, що систематичне застосування діагностичного підходу з повноцінним критеріальним забезпеченням суттєво впливає на успішне становлення професійних умінь творчого характеру у процесі евристичного діалогового навчання.
In the article basic criteria and indexes are examined for diagnostics of basic dialogic professionally-creative abilities of future teachers of humanitarian disciplines. Systematic of diagnostic approach with the valuable criterion providing influences on the successful forming of professional abilities of creative character in the process of heuristic dialogue co-operation.
Опис
Ключові слова
діагностичний підхід, критерії та показники, професійно- творчі вміння, евристичне діалогове навчання, diagnostic approach, criteria and indexes, professionally-creative abilities, heuristic dialogue educating
Бібліографічний опис
Проценко, І. І. Діагностичний підхід до оцінки ефективності формування діалогових професійно-творчих умінь майбутнього вчителя [Текст] / І. І. Проценко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 7 (25). – С. 119–132.