Розвиток творчого мислення учнів під час навчання математики. Проблема діагностики

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2011
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розглянуто одне з найбільш складних у вирішенні питань проблеми розвитку творчого мислення - питання діагностики. Описано укладену автором систему завдань для діагностики динаміки розвитку творчого мислення учнів у процесі навчання математики, що складається із декількох блоків. Відому класифікацію задач, спрямованих на розвиток творчого мислення учнів, запропоновану В. А. Нрутецьким, автором доповнено завданнями з суперечливими даними, виконання яких водночас і діагностує, і формує один з компонентів творчого мислення - нешаблонність мислення.
Diagnostics issue as one of the most complicated in solving creative thinking problems is considered in the article. Compiled by the author system of tasks for diagnosing the dynamics of students creative thinking development in the process of studying mathematics, which consists of a few blocks, is described. A known classification of tasks, which is aimed at students creative thinking development had been introduced by V. A. Krutetskiy. The author added the tasks with contradictory data, completion of which simultaneously diagnoses, as well as forms one of the creative thinking components that account for unconventional thinking.
Опис
Ключові слова
розвиток творчого мислення, навчання математики, діагностика, завдання із суперечливими даними, creative thinking development, teaching of mathematics, diagnostics, task with contradictory data
Бібліографічний опис
Чашечникова, О. С. Розвиток творчого мислення учнів під час навчання математики. Проблема діагностики [Текст] / О. С. Чашечникова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 1 (11). – С. 217–226.