Доцільність застосування комп'ютерних технологій під час навчання розділів «Рослини», «Різноманітність рослин» у загальноосвітній школі

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2010
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті представлені основні результати наукового дослідження стосовно перевірки доцільності застосування комп'ютерних технологій під час навчання біології у 7 класі загальноосвітньої школи. Доведено, що комп'ютерні технології необхідно використовувати на тих етапах уроку, на яких відбувається формування фізіологічних, анатомічних та систематичних знань, оскільки використання НТ сприяє підвищенню ефективності їхзасвоєння.
In article the basic results of the scientific research, concerning checks of expediency of use of computer technologies are presented during biology studying in 7th class of comprehensive school. It is finished that computer technologies are necessary for using at those stages of a lesson on which physiological, anatomic and regular knowledge as use IT technologies promotes increase of efficiency of their mastering are formed.
Опис
Ключові слова
технічні засоби наочності, комп'ютерні технології навчання, комп'ютер, знання, поняття, біологія, дослідження, тематичне оцінювання, means, computer technologies of training, computer, knowledge, concepts, biology, research, thematic estimation
Бібліографічний опис
Міронець, Л. П. Доцільність застосування комп'ютерних технологій під час навчання розділів «Рослини», «Різноманітність рослин» у загальноосвітній школі [Текст] / Л. П. Міронець // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 8 (10). – С. 176–184.