Дошкільна освіта: від традицій до інновацій

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 20 з 24
  • Документ
    Стимулювання інтересу здобувачів початкової освіти до творчої, самостійної та дослідницької діяльності
    (ФОП Цьома С. П., 2022) Устинова Любов; Ustynova Liubov; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita Hryhorivna
    У статті висвітлено сутність базової категорії «інтерес»; визначено етапи послідовного переходу від одного якісного стану до іншого при формуванні інтересу до творчої, самостійної та дослідницької діяльності здобувачів початкової освіти.
  • Документ
    Полікультурне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами ігрової діяльності
    (ФОП Цьома С. П., 2022) Шинкаренко Марина; Shynkarenko Maryna; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita Hryhorivna
    У статті уточнено сутність категорій «полікультурність», «полікультурне виховання», «ігрова діяльність»; визначено педагогічний потенціал ігрової діяльності як засобу полікультурного виховання дітей старшого дошкільного віку, який розкрито у когнітивній, розвивальній, виховній, діяльнісній, аксіологічній, творчій, сугестивній функціях.
  • Документ
    Українська казка в сучасному закладі дошкільної освіти
    (ФОП Цьома С. П., 2022) Тронько Вікторія; Tronko Viktoriia; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita Hryhorivna
    У статті встановлено потенціал використання української народної казки в сучасному закладі дошкільної освіти; систематизовано специфічні особливості української народної казки; уточнено класифікацію видів українських народних казок та наведено їх приклади; схарактеризовано особливості підготовки вихователів до роботи з казкою та прийоми роботи з нею.
  • Документ
    Організація дистанційного навчання в закладі дошкільної освіти в умовах воєнного стану
    (ФОП Цьома С. П., 2022) Роговець Анастасія; Rohovets Anastasiia; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita Hryhorivna
    У статті встановлено алгоритм організації дистанційного навчання в закладі дошкільної освіти; визначено форми та інструменти спілкування при дистанційному навчанні дітей дошкільного віку; розкрито методичні аспекти організації дистанційного навчання дітей дошкільного віку в умовах воєнного стану.
  • Документ
    Дидактична гра як засіб формування уявлень дітей дошкільного віку про геометричні фігури та форми предметів
    (ФОП Цьома С. П., 2022) Петренко Катерина; Petrenko Kateryna; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita Hryhorivna
    У статті висвітлено сутність категорії «дидактична гра»; охарактеризовано її структуру, значення; визначено потенціал дидактичних ігор у формуванні уявлень дітей дошкільного віку про геометричні фігури та форми предметів.
  • Документ
    Організація освітнього процесу в різновіковій групі сучасного закладу дошкільної освіти
    (ФОП Цьома С. П., 2022) Олійник Анастасія; Oliinyk Anastasiia; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita Hryhorivna
    У статті встановлено та висвітлено основні аспекти організації освітнього процесу в різновіковій групі: принципи комплектування груп; планування освітнього процесу; дотримання методичних аспектів організації життєдіяльності дітей різновікового об’єднання; створення предметно-розвивального простору.
  • Документ
    Праця як засіб морального виховання дітей старшого дошкільного віку
    (ФОП Цьома С. П., 2022) Левченко Лілія; Levchenko Liliia; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita Hryhorivna
    У статті уточнено сутність поняття «моральне виховання»; схарактеризовано основні види трудової діяльності дітей старшого дошкільного віку; визначено потенціал праці в моральному вихованні дітей старшого дошкільного віку.
  • Документ
    Інтелектуальна готовність дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі
    (ФОП Цьома С.П., 2022) Лебідь Мирослав; Lebid Myroslav; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita Hryhorivna
    У статті висвітлено сутність базових категорій «готовність», «інтелектуальна готовність»; визначено основні компоненти інтелектуальної готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі.
  • Документ
    Формування екологічної культури дітей старшого дошкільного віку засобами ігрової діяльності
    (Суми: ФОП Цьома С.П., 2022) Коваленко Іванна; Kovalenko Ivanna; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita Hryhorivna
    У статті уточнено сутність феномену «екологічна культура»; схарактеризовано компоненти екологічної культури дітей старшого дошкільного віку; визначено можливості використання ігрової діяльності як засобу формування екологічної культури дітей старшого дошкільного віку.
  • Документ
    Морально-етичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами казок В. Сухомлинського
    (ФОП Цьома С. П., 2022) Кириченко Максим; Kyrychenko Maksym; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita Hryhorivna
    У статті схарактеризовано ефективні форми роботи з дітьми старшого дошкільного віку у морально-етичному вихованні засобами казок В. Сухомлинського; визначено потенціал казок В. Сухомлинського в морально-етичному вихованні дітей старшого дошкільного віку.
  • Документ
    Форми партнерської взаємодії закладу дошкільної освіти та сім’ї
    (ФОП Цьома С. П., 2022) Бурба Катерина; Burba Kateryna; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita Hryhorivna
    У статті визначено основні положення, які визначають зміст, організацію і методику спільної роботи закладу дошкільної освіти та сім’ї та завдання цієї роботи; уточнено кроки до партнерства в означеному напрямі; систематизовано форми партнерської взаємодії закладу дошкільної освіти та сім’ї.
  • Документ
    Використання нетрадиційних технік зображувальної діяльності в сучасному закладі дошкільної освіти
    (ФОП Цьома С. П., 2022) Булах Катерина; Bulakh Kateryna; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita Hryhorivna
    У статті здійснено класифікацію груп нетрадиційних технік зображувальної діяльності; визначено методи роботи дітей дошкільного віку з різними матеріалами; розкрито функції, етапи, форми роботи щодо використання нетрадиційних технік зображувальної діяльності в сучасному закладі дошкільної освіти.
  • Документ
    Стан патріотичного виховання учнів початкових класів на родинних традиціях українського народу
    (ФОП Цьома С. П., 2018-11-08) Колишкіна Алла Петрівна; Kolyshkina Alla Petrivna; Бесараб Юлія; Besarab Yuliia
    У статті здійснено практичний аналіз проблеми патріотичного виховання учнів початкових класів; з’ясовано завдання констатувального етапу експерименту; обґрунтовано методи дослідження патріотичного виховання молодших школярів.
  • Документ
    Сутність і структура гуманістичних цінностей учнів початкових класів
    (ФОП Цьома С. П., 2018-11-08) Колишкіна Алла Петрівна; Kolyshkina Alla Petrivna; Аксен Валерія; Aksen Valeriia
    У статті здійснено теоретичний аналіз формування гуманістичних цінностей учнів початкових класів; розкрито сутність і структура гуманістичних цінностей; уточнено сутність поняття «гуманістичні цінності» стосовно учнів початкових класів.
  • Документ
    Розвиток образності мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами художньої картини
    (ФОП Цьома С. П., 2018-11-08) Павлущенко Наталія Миколаївна; Pavlushchenko Nataliia Mykolaivna; Гасанова Ельвіра; Hasanova Elvira
    У статті подано аналіз наукових досліджень з означеної проблеми, розкрито роль художньої картини в розвитку образності мовлення дітей старшого дошкільного віку. Наголошено на доцільності розвитку образності мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами художньої картини.
  • Документ
    Вплив усної народної творчості на формування культури мовлення дітей дошкільного віку
    (ФОП Цьома С. П., 2018-11-08) Павлущенко Наталія Миколаївна; Pavlushchenko Nataliia Mykolaivna; Бесага Ірина; Besaha Iryna
    У статті розглянуто усну народну творчість як один із найкращих засобів впливу на розвиток мовлення дітей в дошкільному віці. Акцентовано на важливості використання кожного жанру усної народної творчості під час роботи з дошкільниками.
  • Документ
    Комунікативно-мовленнєва діяльність учнів початкової школи
    (ФОП Цьома С. П., 2018-11-08) Парфілова Світлана Леонідівна; Parfilova Svitlana Leonidivna; Буханець Катерина Олександрівна; Bukhanets Kateryna Oleksandrivna
    У статті висвітлюються особливості формування комунікативної компетентності молодших школярів, розглянуто способи організації мовленнєвої діяльності учнів початкової школи
  • Документ
    Індивідуальний підхід до навчання як науково-теоретична проблема
    (ФОП Цьома С. П., 2018-11-08) Парфілова Світлана Леонідівна; Parfilova Svitlana Leonidivna; Мішура Катерина Петрівна; Mishura Kateryna Petrivna
    У статті проаналізовано поняття «індивідуальний підхід», визначено сутність індивідуального підходу у навчально-виховному процесі; конкретизовано розуміння індивідуального підходу в процесі навчання молодших школярів, а також визначено провідні положення зазначеної проблеми.
  • Документ
    Сутність і структура літературно-творчих здібностей молодших школярів
    (ФОП Цьома С. П., 2018-11-08) Парфілова Світлана Леонідівна; Parfilova Svitlana Leonidivna; Онопрієнко Олена Володимирівна; Onopriienko Olena Volodymyrivna
    У статті з’ясовано та схарактеризовано основні структурні компоненти літературно-творчих здібностей молодших школярів. Проаналізовано різні підходи до визначення досліджуваного феномену.
  • Документ
    Умови розвитку творчого мислення дітей молодшого шкільного віку
    (ФОП Цьома С. П., 2018-11-08) Парфілова Світлана Леонідівна; Parfilova Svitlana Leonidivna; Литвиненко Ірина Володимирівна; Lytvynenko Iryna Volodymyrivna
    У статті досліджено педагогічні умови розвитку творчих здібностей дітей молодшого шкільного віку. Актуальність проблеми полягає в необхідності висвітлення проблеми формування творчої особистості молодшого школяра в сучасному світі.