Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6227
Title: Професійно-творчі вміння педагога та їх формування в евристичному навчанні
Other Titles: Professional-Creative Skills and Their Forming in the Heuristic Learning
Authors: Проценко, Ірина Іванівна
Protsenko, Iryna Ivanivna
Keywords: уміння
професійно-творчі вміння
евристичне навчання
когнітивні вміння
креативні вміння
методологічні вміння
евристичне навчання
когнітивні вміння
креативні вміння
методологічні вміння
abilities
professionally-creative abilities
heuristic teaching
methodological abilities
Issue Date: 2010
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Проценко, І. І. Професійно-творчі вміння педагога та їх формування в евристичному навчанні [Текст] / І. І. Проценко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. – № 5 (7). – С. 21–31.
Abstract: У статті з психологічно-педагогічних позицій з'ясовано поняття «уміння», «професійно-творчі уміння», уточнено їх класифікацію та способи формування в евристичному навчанні, яке на сьогодні займає вирішальні позиції в педагогічній освіті. З'ясовано основні позиції щодо формування професійно-творчих умінь у навчальній діяльності – когнітивних, креативних, методологічних.
The article contains the concepts of «ability», «professionally-creative abilities», their classification and forming methods are specified in the heuristic teaching which for today occupies decision positions in pedagogical education. Important positions of forming of professionally-creative abilities are distinguished in educational activity.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/6227
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Protsenko_Profesiino.pdf145,75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.